kutatás

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Ugrásszerűen megnőtt az RTL Most nézettsége az elmúlt egy évben

A karantén időszakában több időt töltöttek az emberek a képernyő előtt, és ezzel nem csak az televízió, hanem a streaming szolgáltatások nézettsége is megugrott. Erről Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója egy online megrendezett szakmai konferencián beszélt, ahol néhány érdekes statisztikát is elárult, és arról is beszélt, hogyan versenyeznek a Netflix streamingszolgáltatóval.

cenzúra

TASZ-kutatás: Egyre jelentősebben akadályozza a független sajtó működését a közhatalom Magyarországon

A Társaság a Szabadságjogokért legújabb kutatása rávilágít arra, hogy a hazánkban a független sajtó rendkívül nehezített körülmények között próbálja végezni tevékenységét, és kiderül belőle az is, hogy a koronavírus-járvány okozta válság kapcsán szintet lépett az információk elhallgatása. A csökkenő információszabadság kárvallottjai nem is csupán az újságírók, hanem a teljes lakosság.

divat, ruha, e-kereskedelem

Egy friss kutatás szerint minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt

A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban – derül ki a Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felméréséből.

magyar tévé, tv

Tovább nőtt a magyar lakosság tévénézési kedve

Kijöttek a Nielsen Közönségmérés negyedéves kutatási adatai, amiből kiderül, milyen típusú műsorokat és csatornákat, illetve mennyit néz tévét a magyar lakosság. Az adatok alapján a tévéfüggőség mit sem csökkent az elmúlt negyedévben, sőt, bár korosztályonként, nemenként jelentős eltérések is kimutathatók, de befolyásoló tényező az is, hogy van-e valakinek diplomája vagy sem.

tévénézés, tv, tévé, breaking

Megváltoztatta a magyarok tévénézési szokásait a koronavírus az elmúlt egy évben

A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.

Nők a PR szakmában

Csekély a női vezetők aránya a PR-szakmában

Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.

Orbán Viktor

A magyarországi adófizetők milliárdjaiból szerzett Szerbiában az Orbán-kormány médiabefolyást

A magyarországi adófizetők 2011 és 2019 között mintegy tizenkétmillió euróval, hozzávetőlegesen 4,3 milliárd forinttal járultak hozzá a Szerbiában megjelenő magyar nyelvű médiumok működéséhez. A Szerbiai Oknyomozó Újságírói Központ, a CINS kutatómunkája alapján a pénzek főleg olyan, a Fideszhez közelálló médiumokhoz kerültek, amelyek Orbán Viktor pártjának és szövetségeseinek az üzeneteit közvetítik.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások