Régóta várt beszélgetésről van szó, hiszen sok kérdés érkezett az olvasóktól és hallgatóktól azzal kapcsolatban, hogyan is történik pontosan a tévés nézettségmérés, melynek adatairól a Media1 is gyakorta beszámol.
Vörös Csilla (aki hosszú ideje, az 1990-es évek eleje óta vezeti a műszeres nézettségméréssel foglalkozó, kezdetben AGB néven ismert céget) segített benézni a kulisszák mögé, részletesen is beavatott bennünket a műszeres nézettségmérés „misztériumába”.
A beszélgetés végén még arra is jutott idő, hogy átbeszéljük a Nielsen Közönségmérés a napokban megjelent tévés gyorsjelentésének tanulságait, így például azt, hogy mennyit és milyen típusú tartalmakat néznek a magyarok leginkább a tévében, de szó esett a generációk közötti különbségekről is, és vendégünk igyekezett érthetőbbé tenni az egyes nézettségmérési mutatókat azok számára, akik nem ismerik ezeket. A Nielsen Közönségmérés Kft. vezetőjével a nézettségmérés jövőjéről is beszélgettünk.

A Media1 műsora az alábbi lejátszó segítségével hallgatható meg, vagy akár le is tölthető egyben.
A következő adásban Döbrentey Dániellel, a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) munkatársával beszélgetünk a napokban megjelent, a magyar médiahelyzettel kapcsolatos kutatásuk kapcsán.
A Media1 korábbi műsorai podcastként a Spotify-on, az iTunes-on, valamint a vipcast.hu-n is elérhetők,valamint egyre több helyen, a Székesfehérvár FM 88,9 MHz-en az Alpha Rádióban; Gyöngyösön a Maxirádióban az FM 92,4 MHz-en, Orosháza és térségében az Orosháza FM 90,2 MHz-en a Mega Rádióban, a Gyula FM 90,5 MHz-en a Gyula Rádióban, a Békéscsaba FM 88,9 MHz-en a Csaba Rádióban, a Békéscsaba FM 98,4 MHz-en a Mega Rádióban; a főváros és térségében a Budapest FM 92,9 MHz-en a Spirit FM-en, továbbá a Hobby Rádióban és a jelenleg csak neten elérhető Pannónia Rádióban is adásba kerül.
Ha még nem tette, iratkozzon fel a Media1 hírlevelére, hogy ne maradjon le a legújabb tartalmakról!
Borító: Stock / Depositphotos