Elkészítette az év 11. hetének közösségi médiás költéseire vonatkozó összesítését a 444.hu a Meta Hirdetéstárának adatai nyomán. (A Meta a Facebook a tulajdonosa.)
A vizsgált héten a legtöbb összeg az Erősítő és az Ez Van nevű ellenzéki oldalakra ment, a kettőre összesen több mint 60 millió forintot – írja a lap. A portál azonban emlékeztet: a kormánypárti Megafon tagjai együtt többet költöttek, főleg az Aktuális nevű oldalt is beleszámolva.
A hirdetőket vizsgálva erős kormánypárti fölény figyelhető meg, a Megafon és az Aktuális együtt már 100 millió forint felett jár.
A 444.hu összesítése szerint már a kormánypárti Mediaworks kiadó is több mint 50 millió forintért hirdet hetente.

Ellenzék: 2 milliárd, kormánypárti költések: 3,5 milliárd 2019 április óta
A portál statisztikája szerint a legnagyobb hirdető még mindig a Megafon, mely jó eséllyel a soron következő héten már önmaga átlépi az 1 milliárd forintos összeghatárt. A második helyen a Fidesz áll közel 730 millióval, melyet Magyarország Kormánya követ csaknem 550 millióval.
A Mediaworks is előkelő helyen szerepel, ők már 208 millió forintnál tartanak a közösségi platform hirdetéstárának elindulása óta.
Az összesített költéseket a politikai táborok szerint vizsgálva azt látni, hogy az ellenzéki összefogás melletti hirdetések összege már átlépte a 2 milliárdot, a kormánypárti hirdetések összege azonban már közel jár a 3,5 milliárdhoz is.
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon, a Twitteren és a Telegramon, valamint iratkozzon fel a Media1 hírlevelére is!