
Tarolnak a kormánypárti költések a Facebook és a Google hirdetési rendszerében
Nagy a kormánypárti fölény.
Nagy a kormánypárti fölény.
A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
A Necenzurirano szlovén oknyomozó portál dokumentumokra hivatkozva állítja, hogy az eddig sejtett 4 millió helyett legalább 12 millió eurót, azaz mai árfolyamon legalább 4,4 milliárd forintot toltak bele magyar kormányközeli cégek olyan szlovén médiavállalkozásokba, amelyek az SDS nevű jobboldali párt propagandáját csinálják. Az ügyben Schatz Péter neve is előkerül, aki alapítója volt a Ripostnak.
A kormányközeli médiumok valótlanságokat közöltek az ellenzéki pártról.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.