fbpx

online hirdetések

A Google kaliforniai központja.

Újabb jelentős bírságra számíthat a Google

Az elmúlt évtizedben már több mint nyolcmilliárd eurónyi büntetést kapott a cég versenyellenes tevékenységekért az Európai Bizottságtól, de úgy tűnik, ezzel még közel sincs vége.

Huawei.

A Huawei Ads akkreditált hirdetési platform lett Európában

A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB (Interactive Advertising Bureau Europe) jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a Huawei hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé – közölte a Media1.hu-val a vállalat pénteken.

Teads - Megoldások a cookieless világra

A Teads nem vár 2023-ig a sütimentes világra (x)

A cookieless megoldások használata az online hirdetési piacon kulcsfontosságú azon fogyasztók esetében, akik nem érhetők el „hagyományos” cookie-kkal. A Teads úttörő szerepet játszik egy olyan cookieless környezet megteremtésében, amely letesztelt, hatékony és folyamatosan fejlesztett megoldásokra épülő szolgáltatást kínál a hirdetők számára. Hol állunk jelenleg és mi zajlik a háttérben?

Megafon.

Átlépte az 1 milliárd forintos határt a Megafon költése a Facebookon

Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások