
Hiába a válság, 7,8 milliárd forintot költhet Rogán Antal hivatala kormányzati kampányra
Ezúttal is Balásy Gyula cégeinek az ajánlatát választották a lebonyolításhoz.
Ezúttal is Balásy Gyula cégeinek az ajánlatát választották a lebonyolításhoz.
Nagy a kormánypárti fölény.
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
Már most jelentős összegeket költöttek el politikai tartalmak kiemelésére a legnagyobb közösségi platformon, a Facebookon a politikai tér egyes szereplői. A legnagyobb összeg a Facebook hirdetéstárában lévő adatok szerint kormánypárti hirdetőktől származott.
Az eddigi 250 millió forinthoz képest mintegy másfélszer ekkora összegért végezheti el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) médiatervezését és médiavásárlását a Soros-ellenes kormányplakátok kapcsán is ismertté vált Balásy Gyula érdekeltségében lévő Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. alkotta konzorcium.
Az Antenna Hungária még az 5 perc Angol TV-nél is többet fordít a Magno Studio által előállított tartalomra, pedig már az arra fordított összeg sem volt csekély.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.