
A Twitter bizonyos szegmense nem tartalmaz majd reklámokat
A Twitter bevételeinek közel 90 százaléka digitális hirdetésekből származik.
A Twitter bevételeinek közel 90 százaléka digitális hirdetésekből származik.
A választás után egy darabig visszafogták a költéseiket, de most ez megváltozott.
Amatőr montázsokkal, a Fidesz és Orbán Viktor oldaláról továbbosztott képekkel, valamint néhány belinkelt újságcikkel lehet találkozni az Újpesti Megafon nevű, nemrég indult Facebook-oldalon.
A kormányközeli szervezet egyik véleményvezére azonban a háttérben „szellemi pezsgést” lát.
Kovács István nem hajlandó elárulni, hogy mennyit költöttek a választások előtti időszakban a Fidesz-közeli influenszerek posztjaira.
Az ellenzéki összefogás, az Egységben Magyarország ennél kevesebbet, 247 millió forintot hirdetett el ez idő alatt.
Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.
Nagy a kormánypárti fölény.
A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.