
Biztosra ment a kormány az Áldott, békés karácsonyt, Magyarország! üzenet eljuttatásával
A Media1 egyik olvasója fotót küldött arról, hogyan jelent meg a Délmagyarország.
A Media1 egyik olvasója fotót küldött arról, hogyan jelent meg a Délmagyarország.
Pavel Stanchevet, a TV2 vezérigazgatóját a Brandfestival 2019 konferencián aktuális tévés trendekről, például a Netflix és a többi internetes szolgáltatás adta kihívásokról kérdezte a Media1 főszerkesztője, de szóba került az is, minek egyáltalán 14 tévécsatorna a TV2 Csoport számára, és ez a csatornaszám fenntartható-e.
Néhány műsor, köztük az idén elindított Mintaapák című saját gyártású sorozat időtartama megrövidül, indul egy új sorozat, egy reality pedig visszatér. Az idén őszi nagy bukások miatt dönthetett az újabb nagy átalakítások mellett a TV2 vezetősége.
A Majka által kifejlesztett vetélkedő óriási bukása miatt éjszakába száműzi a gombnyomkodós vetélkedőt a TV2, és inkább Ördög Nóra korábbi műsorát ismétli.
A jövő év elejétől nem lesz látható a FEM3 Café című délelőtti magazinműsor és a Joshi, a legjobb barát is lekerül a képernyőről.
Őszi negatív nézettségi rekordot produkált a Majka által kifejlesztett gameshow. A csütörtöki adást még kábelcsatornáknál is kevesebben nézték.
Januárban új évaddal, és ezúttal is Palik László műsorvezetésével, de a megszokottól eltérő dominikai helyszínről jelentkezik a TV2 sportvetélkedője. A TV2 bemutatta az Exatlon Hungary játékosait.
Fontos változásokat hajtott végre Pavel Stanchev vezérigazgató a tévétársaságnál.
Tegnap robbant a hír, hogy a Magyar Nemzeti Bank 30 milliárd forintnyi TV2 kötvényt vásárolna, ezzel nyilvánvalóan jelentősen javítva a kormányközeli tévétársaság pénzügyi helyzetén.
A TV2 Média Csoport is részt vesz a Magyar Nemzeti Bank 2019-ben indított vállalati kötvényprogramjában, ahol 30 milliárd forintnyi jegybanki forráshoz juthat.