fbpx

tv2

Szentpéteri Eszter, TV2 Tények

A TV2 híradósa 20 milliót keresett kiszolgáltatott emberek megkárosításával – most ő vádolja kiszolgáltatott emberek kihasználásával az ATV-t

Szentpéteri Esztert tíz éve emberek megkárosítása miatt megrovásban részesítette a bíróság, ezúttal azonban ő támadja az ATV-t, amiért a csatorna szerinte kiszolgáltatott helyzetű emberek sorsával visszaélve mutatta be az Országos Onkológiai Intézetet. Egy érdekes személyi összefonódásra is fény derült, mely megmagyarázhatja Szentpéteri heves kirohanását és azt, hogy a TV2 Tények miért közölt az ATV riportjával ellentétes, az intézményt világszínvonalúként bemutató anyagot.

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t a Médiatanács, a TV2 Tények megússza a Sargentini-ügyet bírság nélkül

Utolsó rendes nyári ülését tartotta a múlt héten a Médiatanács, mely amellett, hogy hozzájárult a Rádió 1 győri frekvenciaváltásához, megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t. A TV2 Tények tavaly őszi Sargentini-riportjával is foglalkozott a testület, de a bíróság szankciót igénylő ítélete ellenére ezúttal sem kapott bírságot a kormányközeli tévé, a testület megelégszik egy közlemény beolvasásával, vagy ha teret ad a TV2 Ujhelyi István álláspontjának.

Az RTL Klub A mi kis falunk című sorozata

Visszataláltak az RTL Klubhoz az esti tévézők

Megnyerte a múlt heti főműsoridős nézettségi versenyt az RTL Klub, mely sokat köszönhet annak, hogy nagyon jól teljesítenek A mi kis falunk ismételt részei. A TV2-n az Áll az alku friss részei iránti érdeklődés elmaradt a várthoz képest, és a Bezár a bazár! korábbi tündöklése is elmúlni látszik.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások