fbpx

tv2

Rákóczi Feri, Sebestyén Balázs, és Vadon Jani, a Rádió 1 műsorvezetői

Részletfizetést kért a Médiatanácstól a Rádió 1, a Best FM, a Sláger FM és több más rádió, mert a koronavírus miatt pénzügyi nehézségeik vannak

A Médiatanács engedélyezte a nehézségekkel küzdő, ezt kérő rádióknak, hogy az esedékes műsorszolgáltatási díjaikat később, részletfizetéssel egyenlítsék ki a hatóságnak. E heti ülésén megújította továbbá a testület a Mária Rádió egyik vidéki frekvenciajogosultságát, és megbírságolta a TV2-t valamint a Rádió 1-et. Utóbbin a Balázsék című műsor kiskorúak fejlődését veszélyeztette az NMHH Médiatanács szerint.

Marsi Anikó és Gönczi Gábor a TV2 Tények Stúdiójában

Megbünteti a Médiatanács a TV2 Tények Plusz című műsorát, de az M1 Híradót és a HírTV Bayer Showját nem

Közel 1 millió forintot kell befizetnie a TV2-nek, amiért hírnek álcázta a fideszes médiaholdinghoz tartozó Bors kereskedelmi információját. A HírTV-s Bayer Show esetében ezúttal sem állapított meg jogsértést a testület a nőkre vonatkozó megjegyzés miatt, és az M1 Híradó az ARD-vel kapcsolatos műsorrészletét sem tartja aggályosnak a testület, amely egyébként visszaengedi az éterbe az általa már többször elnémított Vörösmarty Rádiót, és elkészült egy olyan kutatással, ami alapján állítólag a közmédia volt a koronavírus-helyzet nagy nyertese.

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Ezt válaszolta a TV2 a Planet TV felvásárlása kapcsán

A sajtóosztályt arról az egyelőre nem hivatalos információról kérdeztük, hogy a kormányközeli TV2 Média Csoport tulajdonosa lett a győztes befutó a szlovén Planet TV nevű csatornáért folyó versenytárgyaláson. Mostanra megérkezett a Media1-hez a TV2 sajtóosztályának ezzel kapcsolatos válasza.

Pesti TV, a Pestisrácok nevű oldalt működtető Insider Media ábrás védjegye

Vaszily Miklós új, a TV2 székházába bejegyzett és Mészáros Lőrinc által megtámogatott cége indítja a Pesti TV-t a PestiSrácok csapatával

Vaszily Miklós, a TV2 elnöke és az Indamedia társtulajdonosa beismerte, hogy a TV2 székházában létrehozott, fele részben ugyancsak az ő tulajdonát képező új cég, a Progress Media Hungary működteti majd a hamarosan induló Pesti TV-t. Az új cég társtulajdonosa állítja, a székhelyazonosság és a személye miatti összefonódás ellenére semmi köze nem lesz a TV2-hez az új csatornának.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások