fbpx

tv2

Meszes Boglárka, az M1 Híradó hírolvasója ismerteti a TV2 műsorának nézettségi adatát

Manipulatív riportot közölt az állami M1 tévé a TV2-n bemutatott ElkXrtuk nézettségéről, hogy sikeresebbnek mutassa A nép szolgája című ukrán RTL-es sorozatnál

Az állami M1 tévécsatorna híradójának egészen abszurd riportjában azt bizonygatta, hogy az RTL Klub által bemutatott A nép szolgája című ukrán sorozat 561 ezres múlt vasárnapi premierje valójában kevesebb embert érdekelt, mint a TV2-n 552 ezres nézőszámmal bemutatott Elkrtuk című film hétfő esti nézettsége. Hogy milyen módszerrel igyekezett többnek mutatni az 552 ezret az 561 ezernél az állami médiavállalat, meghamisítva a matematikát, az kiderül a cikkünkből.

Borsa Miklós a Globo TV portéműsorában.

Az M1 néhány éve távozó hírolvasója szerint az MTVA megalapításakor kimondták, hogy a közmédiának „nem feladata a kormány bírálata”

Interjút adott a Válasz Online-nak Borsa Miklós, akinek az arcával indult el a hírtelevízióvá alakult M1 2015-ben. Szó esett a propagandáról, a köztévénél töltött időszakáról és arról is, hogy lemehetne-e a közmédiában egy, az őszödi beszédhez hasonló, Orbán Viktortól származó hangfelvétel.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások