fbpx

tv2

A nép szolgája (balra) és az Elkrtuk (jobbra)

Megverte az ukrán elnökkel A nép szolgája az ElkXrtuk premierjét

Megérkeztek a múlt hét tévés nézettségi adatai, amelyeket kielemezve kiderül, hogy Volodimir Zelenszkij ukrán elnök főszereplésével A nép szolgája premierje jóval több nézőt érdekelt az RTL Klub képernyőjén a hétvégén, mint a TV2-n az ElkXrtuk a nemzeti ünnep előestéjén, és akkor még nem beszéltünk például a hét nagy győzteséről, A mi kis falunkról.

Mádai Vivien a TV2 Ninja Warrior című műsorának műsorvezetőjeként

Mádai Vivien lehet az ELLE magazin új főszerkesztője

A Media1 több, egymástól független forrásból is úgy értesült, hogy Mádai Vivien Instagram-sztár, a TV2 műsorvezetője váltja a magyarországi ELLE magazin éléről hosszú idő után távozó Liptai Lívia főszerkesztőt. Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit Media vezérigazgatója a Media1 kérdésére azt mondta, nem igaz, hogy az új főszerkesztőről már döntöttek. Pedig néhány hete a vezérigazgató még azt nyilatkozta, már megvan az utód, sőt az illető néhány tulajdonságáról is beszélt.

Gattyán György Friderikusz Sándor műsorában

Azt állítja Gattyán György kft.-je, hogy nem a Gattyán-pártot reklámozza a TV2-n és az óriásplakátokon

Pedig ha mégis így van, vagyis a kft. a pártot népszerűsíti, akkor a tévéreklámokkal a politikai pártok reklámozását jelentősen korlátozó választási szabályok kijátszása lehet a cél, ráadásul Ruszin Zsolt adótanácsadó-adóügyi szakújságíró a Media1-nek azt mondta, ennek ebben az esetben adó vonzata is lenne a kft. számára. A Nemzeti Választási Bizottság a Media1 érdeklődésére közölte: még nem kapott panaszt az ügy kapcsán.

Gattyán György.

A TV2 nem sugározhat politikai reklámot, mégis felvillanó pillanatreklámokkal népszerűsíti Gattyán György pártjának programját: a trükk lényege egy kft.

Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.

Ördög Nóra, a TV2 csoport műsorvezetője vezeti majd az Oscar-gála közvetítését idén

Bocsánatot kér az RTL Klub Ördög Nórától, egykori műsorvezetőjétől

A ma már a TV2-nél dolgozó egykori RTL-es műsorvezető a könnyeivel küzdve mesélt arról a napokban a Partizán című műsorban, hogy mit élt át a nyolc évvel ezelőtti távozása előtt a csatornánál, ahol elmondása szerint nem becsülték meg, nem ismerték el a munkáját, ráadásul várandósága alatt mindössze 50 ezer forint gyest kapott. Az RTL Klub bocsánatkéréssel reagált a műsorban elhangzottakra.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások