propaganda

Orbán Viktor 2022.04.03-án, a 4. kétharmados választási eredmény megnyerésekor

Előre borítékolható volt a Fidesz kiütéses győzelme a választásokon

Ilyen média- és reklámpiaci környezetben egy győzni akaró ellenzéknek valamilyen forradalmian új, nagyon átgondolt kommunikációs stratégiával kellett volna nekifutnia a választásoknak, már ha egyáltalán elindul, azzal ugyanis gyakorlatilag elfogadja az évekkel ezelőtt egyoldalúan megváltoztatott választási szabályok mellett azt is, hogy a kommunikációs térben a versenyfeltételek egyáltalán nem azonosak az egyes felek számára. Az ellenzék ehelyett folyamatos védekezésben találta magát és nem tudta megismertetni elképzeléseit a szavazókkal, és az egyes kormányzati botrányokkal kapcsolatos információk sokakhoz nem jutottak el.

Marsi Anikó és Gönczi Gábor a TV2 Tények Stúdiójában

Kijátssza a TV2 a választási szabályokat

A TV2 Tények című műsora már fizetett hirdetésekben is támadja Márki-Zay Pétert és népszerűsíti Orbán Viktort a Facebookon. Mivel a politikai reklám árát a Mészáros Lőrinc közeli és közpénzfinanszírozott TV2 Csoport, nem pedig a Fidesz fizeti ki a Facebooknak, így az összeg nem számít bele abba, amit a pártok a kampány során elkölthetnek reklámra. Ráadásul a TV2 egyáltalán nem is közölhetne politikai reklámot.

E-mail, üzenet.

Azt kéri két civil szervezet, hogy az ő levelüket is küldje ki a koronavírus-listán a kormány

Az elmúlt időszakban több alkalommal is levelet küldött a kormány azoknak, akik korábban a koronavírus elleni vakcinára történő regisztráció érdekében adták meg az e-mail-címüket. A kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében az Amnesty International és a Háttér Társaság most azt kéri a Kormányzati Tájékoztatási Központtól, hogy az ő levelüket is küldjék ki a címlistára.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások