fbpx

propaganda

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

Vitányi Judit, a TV2 műsorvezetője az elhíresült Orbán-videóban

Pachmann Péter kihagyta az Orbánt támogató TV2-s videó felvételét, Vitányi Judit a könnyeivel küszködött az informátorok szerint

Több, a műsorvezetők közvetlen környezetéből származó forrás is azt állítja, hogy az Orbán Viktor és a Fidesz újraválasztása mellett kampányoló, a TV2 által az országgyűlési választások előtt, idén március végén közzétett propagandavideóban szereplő tévések közül néhányan vonakodtak elvállalni a szereplést, és volt, aki vissza is utasította a feladatot. Csakúgy mint a néhány évvel ezelőtti hasonló videó esetében, a mostani felvételét is kihagyta Pachmann Péter – a Media1 úgy tudja, azért, mert összeegyeztethetetlennek tartja a szereplést a televíziós műsorvezetéssel. Vitányi Judit esetében informátoraink úgy emlékeznek, hogy könnyeivel küszködött, annyira elkeseredett a helyzet miatt, és kollégája lelki támogatására szorult. Úgy tudjuk, Szebeni István sem szívesen vállalta a felvételt. Megkerestük az érintetteket, beszéltünk a műsorvezetők közvetlen környezetében többekkel és a TV2 sajtóosztályának is kérdéseket küldtünk. Beszédes, mi történt és mi nem történt azután, hogy több hetes munkával a most következő cikket előkészítettük.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások