fbpx

propaganda

Cser-Palkovics András, Székesfehérvár fideszes polgármestere

Egy jobboldali médiamunkás után Székesfehérvár fideszes polgármestere is bírálja a közmédia elfogultságát

Újabb ismert jobboldali személyiség, Cser-Palkovics András, Székesfehérvár fideszes polgármestere fogalmazott meg némi óvatos kritikát a magyar állami médiaszolgáltató (hivatalos nevén: közmédia) működésével kapcsolatban. A polgármester az MTVA után bírálta a jobboldali médiaholding, a KESMA lapját, a Fejér Megyei Hírlapot is, de azért tompította is rögtön a bírálatokat, elvéve annak élét.

Péterfalvi Attila, a NAIH elnöke a HírTV Napi Aktuális című műsorában.

Megvizsgálta a COVID-oltásra regisztráltaknak küldött kormányzati propagandaleveleket az adatvédelmi hatóság

Annak ellenére, hogy az állampolgárok nyilvánvalóan annak érdekében adták meg az e-mail címüket, hogy a koronavírus-oltással kapcsolatos információkról elsőként értesülhessenek, és a kormány más célra, politikai kampányához használta fel az elérhetőségeket, Péterfalvi Attila és a NAIH ezt törvényesnek minősítette.

Bende Balázs, az M1 állami televízió Világ c. műsorában

Megnéztük, igaz-e, hogy tényleg olyan óriási tömegek kapcsoltak az állami tévére a választások hétvégéjén, ahogyan azt Bende Balázs állította

Cikkünkből kiderül, mekkora nézettséget ért el az állami M1 tévécsatorna április 2-án, a választásokat megelőző napon, valamint amikor Bende Balázs műsorvezető, az MTVA vezető szerkesztője a kormány mellett agitált a másnapi országgyűlési választások előtt a Világ című műsorban, illetve hogyan alakult április 3-án, a szavazás napján a nézettségi adat, azaz tényleg olyan nagy tömegek nézték-e a csatornát, ahogyan arról Bende dicsekedett egy riportban.

Németh Balázs, az M1 hírolvasója.

Hiába jelentették fel kilencszer az M1 tévécsatornát orosz propaganda terjesztése miatt a Médiatanácsnál

Bár a Médiatanácshoz összesen 9 panaszbeadvány érkezett az orosz-ukrán háború február 24-i kitörését követően az állami M1 csatornán megjelenő orosz propagandát kifogásolva, a Médiatanács mindegyiket érdemi vizsgálat nélkül elutasította. A Médiatanács elfogadott egy kutatást, mely szerint az M1, az ATV, a Hír TV, a TV2 és az RTL Klub megfelelően tudósított a háborúról, csakhogy a kutatás márciust, nem pedig februárt érintette, amikor például Nógrádi György és Georg Spöttle beszélt a közmédiában.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások