fbpx

propaganda

Jogerősen is elítélte a bíróság a Magyar Nemzet főszerkesztőjét és Szikszai Pétert becsületsértés miatt

A Fővárosi Törvényszék jogerős ítéletben erősítette meg a Pesti Központi Kerületi Bíróság korábbi ítéletét, mi szerint Szikszai Péter és a Magyar Nemzet főszerkesztője, Toót-Holló Tamás becsületsértés vádjában bűnösök. A bíróság egy év próbára bocsátást ró ki a Zummer Fülöp álnevet használó médiamunkásra és a kormányközeli KESMA-hoz tartozó lap főszerkesztőjére.

Meseország mindenkié

Másodfokon pert nyert a Magyar Nemzet a Meseország mindenkié kiadója ellen, mely felülvizsgálati eljárást kezdeményez a szerinte hibás ítélet ellen

Első fokon még a Labrisz Leszbikus Egyesületnek kedvező ítélet született, és bocsánatkérésre, valamint sérelemdíj fizetésére kötelezte a Magyar Nemzetet a Fővárosi Törvényszék, amiért egy írásában pedofil szervezethez hasonlította a Meseország mindenkié kiadóját, ám a Fővárosi Ítélőtábla friss ítélete már ezzel ellentétes. Az indoklásban Orbán Viktor egy kijelentése is előkerült.

A Megafon Központ néhány támogatottja.

Pert nyert a Telex a Megafon ellen

A Megafon azt állította, nem igaz, hogy közpénzből működik és hogy nem független, ahogy azt a Telex állította, ezért helyreigazítást próbált kikövetelni a laptól.

Sportrádió: Szöllősi György tulajdonos és Harsányi Levente műsorvezető a mikrofonnál

Tele van politikával a Sportrádió

Hírösszefoglalójukban fontosabb volt például a Bayer Show és az agrárium, mint egy sporthír, amiből egyetlen hangzott el az adott hírblokkban. Egy rádiós szakember szerint azonban nem jogos emiatt bírálni a rádiót, mert ez a médiatörvény miatt van így.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások