fbpx

propaganda

Németh Balázs, az M1 hírolvasója.

Hiába jelentették fel kilencszer az M1 tévécsatornát orosz propaganda terjesztése miatt a Médiatanácsnál

Bár a Médiatanácshoz összesen 9 panaszbeadvány érkezett az orosz-ukrán háború február 24-i kitörését követően az állami M1 csatornán megjelenő orosz propagandát kifogásolva, a Médiatanács mindegyiket érdemi vizsgálat nélkül elutasította. A Médiatanács elfogadott egy kutatást, mely szerint az M1, az ATV, a Hír TV, a TV2 és az RTL Klub megfelelően tudósított a háborúról, csakhogy a kutatás márciust, nem pedig februárt érintette, amikor például Nógrádi György és Georg Spöttle beszélt a közmédiában.

Marsi Anikó és Gönczi Gábor a TV2 Tények Stúdiójában

Kijátssza a TV2 a választási szabályokat

A TV2 Tények című műsora már fizetett hirdetésekben is támadja Márki-Zay Pétert és népszerűsíti Orbán Viktort a Facebookon. Mivel a politikai reklám árát a Mészáros Lőrinc közeli és közpénzfinanszírozott TV2 Csoport, nem pedig a Fidesz fizeti ki a Facebooknak, így az összeg nem számít bele abba, amit a pártok a kampány során elkölthetnek reklámra. Ráadásul a TV2 egyáltalán nem is közölhetne politikai reklámot.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások