fbpx

propaganda

A Dunántúli Napló címlapja

Szélsőségesen homofób cikk a kormánypárti Dunántúli Naplóban – válaszolt rá a Szabad Pécs

Egy cikkben a meleg érdekvédelmi szervezeteket „homoszexualitást propagáló szervezeteknek” nevezték, majd a kapcsolódó publicisztikában Fülöp Zoltán főszerkesztő a legszélsőségesebb homofóbokra jellemző tézist fejtegetett. A Szabad Pécs „Fasiszta uszítók, ne aggódjatok! Bizonyos emberekre mindig van piaci igény” címmel reagált a történtekre.

Az összes Mediaworks-höz tartozó megyei napilap oldalán egyszerre jelent meg a melegpropagandáról szóló cikk

A Magyar Nemzet és az összes Mediaworkshöz köthető vidéki lap egyszerre közölte, hogy „erősödik az LMBTQ-propaganda a TikTokon”

Egy állítólagos anyuka a Magyar Nemzetnek panaszkodott arról, hogy a gyereke egy videó megnézése után, szivárványos zászlókat rajzolt és terjesztett a környezetükben. Ez a cikk aztán villámgyorsan elterjedt a – Magyar Nemzetet is kiadó – kormánypárti médiaholdinghoz, a KESMA-hoz tartozó megyei lapok rendszerében.

A Válasz Online cikke az Alapjogokért Központról

Válasz Online: Hazugságot terjeszt rólunk az Alapjogokért Központ

A Válasz Online nehezményezi, hogy egyik kolléganőjük, Élő Anita képmásával készített lejáratókampányt az Alapjogokért Központ. Élő Anitáról a kormányközeli szervezet egy évekkel ezelőtt, egy díjátadáson készült videóból vágott ki képet, melyet most a Fideszhez közelálló véleménymondó szervezet újracsomagolt, és a baloldalt koronavírus ellenességgel vádoló kampányához használt fel forrásmegjelölés nélkül.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások