fbpx
A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Helyreigazítást közölt a Magyar Nemzet a Jobbikról

A kormánypárti napilap pénteken egy közleményben beismerte, hogy több valótlanságot is állított a Jobbik tisztújításával összefüggésben idén májusban.

„Helyreigazítás: a 2022. május 13-i »A megsemmisülés útján halad a Jobbik« címmel megjelent cikkben foglaltak miatt” – ezzel a címmel jelent ma meg egy helyreigazító közlemény a Magyar Nemzet internetes oldalán, amire a Media1 egyik rendszeres olvasója hívta fel a figyelmünket.

A kormánypárti napilap helyreigazításában több valótlanságot is beismer a Jobbikkal kapcsolatban.

  • Egyrészt azt, hogy a májusi cikkben hamisan állították, hogy a Jobbik Magyarországért Mozgalom a párt 2022. május 7-i tisztújítása előtt 90 kamuszervezetet hozott létre.
  • Másrészt azt is beismerték, hogy valótlanul híresztelték, hogy Szabó Gábor a Jobbik Magyarországért Mozgalom országos választmányának elnöke úgy szervezte a párt tisztújító kongresszusát, hogy azon Jakab Péter nyerje meg az elnökválasztást.

Ha szeretné elolvasni a valótlanságot tartalmazó eredeti cikket, azt IDE kattintva találja meg, míg a helyreigazítás teljes szövegét ITT érheti el.

A Magyar Nemzet tulajdonosa, a kormánypárti kötődésekkel bíró KESMA-s Mediaworks Hungary egyébként a mai napon bírósági ítéletnek eleget téve megyei napilapjainak weboldalán (12 portálon) beismerte, hogy közel 5 évvel ezelőtt 8-8 cikkben (azaz legalább 96 alkalommal) jogsértő tartalmakat közölt Juhász Péterről, az Együtt akkori társelnökéről.

Péntek délben egyszerre kértek bocsánatot a fideszes médiahálózat egyes lapjai 8 lejárató anyag miatt Juhász Pétertől

Pert nyert a TV2 Tények című műsora ellen Varga Zoltán, a 24.hu-t kiadó Central Médiacsoport tulajdonosa

Távozik a Napi.hu ügyvezető igazgatója, az utódja a feketelistán szereplő Varga Endre lesz

Távozik az egyik fideszes lap teljes felsővezetése

„A problémák széles skáláját látjuk Magyarországon“ – Vera Jourovát, az Európai Bizottság alelnökét kérdezte a Media1

Hat év után is csak trükkösen közölte a TV2 a helyreigazításokat Juhász Péterről

További hírek érhetők el a Media1-en. Kövessen be bennünket Facebookon és kérje híreinket Telegramon is!

Borító:A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja. Fotó: Ladányi András / Media1
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások