interjú

Media1 podcast és rádióműsor

A Telex tulajdonosa és az Index új vezető szerkesztője is a Media1 vendége volt

Sztankóczy András, az Index vezető szerkesztője a Media1 műsorában reagált a megújuló Indexet ért néhány bírálatra, például arra, mit keres az orbanviktor.hu egykori üzemeltetője a lapnál, vagy hogy miért lett hirtelen szakértő Nógrádi Györgyből az Indexen, holott korábban szélhámosnak állították be. A műsor vendége volt Kárpáti Márton, a Telex tulajdonosa, az Index volt főszerkesztő-helyettese is, aki elmondta, hogyan lett ő a tervezett lap tulajdonosa, mi alapján válogatják össze az 50 embert a 90 távozó indexes közül a Telexhez, illetve azt, hogy mennyiben lesz más a Telex, mint korábban az Index, de megkérdeztük azt is, mi lesz, ha néhány hónap múlva elfogy a most beérkezett támogatási pénz.

Bayer Zsolt a HírTV-ben

Bayer Zsolt: A kormány nem, a 444, a 24.hu és a HVG jól járt az Index-üggyel

A kormánypárti publicista az Azonnalinak adott interjúban azt mondta, büszke arra, hogy ezt a rendszert szolgálja, elmesélte, hogyan és miért cselezte ki a lakástörvényt, hogy ingatlanhoz juthasson a Budai Várban, de az Index körüli történésekről is elmondta a véleményét és szó esett a beszélgetésben Simicska Lajosról is.

Balogh Ákos Gergely (Index) és Urbán Ágnes (Mérték Médiaelemző Műhely)

Az Index új főszerkesztő-helyettese szerint nem korrekt az érkező indexeseket hullarablózni, védelmébe vette Vaszilyt is

Balogh Ákos Gergelyt, az Index új főszerkesztő-helyettesét – aki korábban a Mandiner.hu-nak volt a főszerkesztője és akinek a cége korábban az orbanviktor.hu-nak volt az üzemeltetője – az elhíresült Gerényi-tervet kitaláló Gerényi Gábor résztulajdonában lévő Azonnali.hu podcastjában Urbán Ágnessel, a Mérték Médiaelemző Műhely munkatársával ültették össze egy vitára. BAG az interjúban megkérdőjelezte a távozó indexesek hősiességét, Urbán viszont azt mondta, sokan egzisztenciájukat tették kockára a felmondásukkal. Szó esett a Gerényi-tervről, ami lehet, hogy most mégis meg fog valósulni, és Vaszily Miklósról, az Indamedia társtulajdonosáról is elmondták a felek az eltérő véleményüket.

Fábián Tamás (zöldben) megérkezik Bodolai László szobájába a felmondólevelével

Fábián Tamás, az Index.hu volt munkatársa szerint Bodolai László maga is terjesztette az információt, amelynek kiszivárogtatásával vádolta az elbocsátott főszerkesztőt

Az Index volt politikai újságírója szerint emiatt alaptalan Dull Szabolcsra, az elbocsátott főszerkesztőre tolni a felelősséget amiatt, amiért a 24.hu-hoz került az Index kiszervezésével kapcsolatos, az igazgatósági ülésen megvitatott elképzelés. Fábián Tamás a Media1 műsorának adott interjúban azt is mondta, éveken át úgy járt be dolgozni, hogy a Fidesz bármikor megnyomhatja a piros gombot és akkor vége a munkahelyének. Szerinte ilyesmi történhetett.