fbpx

nézettség

Bende Balázs, az M1 állami televízió Világ c. műsorában

Megnéztük, igaz-e, hogy tényleg olyan óriási tömegek kapcsoltak az állami tévére a választások hétvégéjén, ahogyan azt Bende Balázs állította

Cikkünkből kiderül, mekkora nézettséget ért el az állami M1 tévécsatorna április 2-án, a választásokat megelőző napon, valamint amikor Bende Balázs műsorvezető, az MTVA vezető szerkesztője a kormány mellett agitált a másnapi országgyűlési választások előtt a Világ című műsorban, illetve hogyan alakult április 3-án, a szavazás napján a nézettségi adat, azaz tényleg olyan nagy tömegek nézték-e a csatornát, ahogyan arról Bende dicsekedett egy riportban.

Meszes Boglárka, az M1 Híradó hírolvasója ismerteti a TV2 műsorának nézettségi adatát

Manipulatív riportot közölt az állami M1 tévé a TV2-n bemutatott ElkXrtuk nézettségéről, hogy sikeresebbnek mutassa A nép szolgája című ukrán RTL-es sorozatnál

Az állami M1 tévécsatorna híradójának egészen abszurd riportjában azt bizonygatta, hogy az RTL Klub által bemutatott A nép szolgája című ukrán sorozat 561 ezres múlt vasárnapi premierje valójában kevesebb embert érdekelt, mint a TV2-n 552 ezres nézőszámmal bemutatott Elkrtuk című film hétfő esti nézettsége. Hogy milyen módszerrel igyekezett többnek mutatni az 552 ezret az 561 ezernél az állami médiavállalat, meghamisítva a matematikát, az kiderül a cikkünkből.

A nép szolgája (balra) és az Elkrtuk (jobbra)

Megverte az ukrán elnökkel A nép szolgája az ElkXrtuk premierjét

Megérkeztek a múlt hét tévés nézettségi adatai, amelyeket kielemezve kiderül, hogy Volodimir Zelenszkij ukrán elnök főszereplésével A nép szolgája premierje jóval több nézőt érdekelt az RTL Klub képernyőjén a hétvégén, mint a TV2-n az ElkXrtuk a nemzeti ünnep előestéjén, és akkor még nem beszéltünk például a hét nagy győzteséről, A mi kis falunkról.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások