
Tarolt a Netflix a legnézettebb sorozatok 2020-as toplistáján
A Nielsen piackutatócég kedden publikált felmérése alapján A hivatal (The Office) című tévésorozat volt a legnézettebb sorozat 2020-ban a streamingszolgáltatóknál.
A Nielsen piackutatócég kedden publikált felmérése alapján A hivatal (The Office) című tévésorozat volt a legnézettebb sorozat 2020-ban a streamingszolgáltatóknál.
Míg a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban két közmédiás műsor is bejutott 2020-ban a legnézettebb műsorok listájára, teljes lakosságban a TOP20-ba kizárólag az RTL Klub és a TV2 műsorai tudtak bekerülni.
A Partizán YouTube-csatorna az RTL Klub egykori Heti Hetes című műsoráról szóló, annak szellemiségét az egykori szereplők egy részének közreműködésével megidéző műsora jelenleg a YouTube harmadik legfelkapottabb magyar videója. 24 óra alatt több mint 200 ezren nézték meg, de hírünk élesítésekor már épp átlépte a 300 ezret is.
A Media1 megszerezte a Nielsen Közönségmérés által mért 2020-as nézettségi adatokat, amiből kiderül, mekkora közönségtábort tud elérni a kormánypárti kötődésű, Mészáros Lőrinccel szorosan összefüggésbe hozható Pesti TV és mekkora a szintén kormánypárti kötődésű, kesmás HírTV nézettsége. Az adatok alapján úgy tűnik, a HírTV-t sem igazán sokan választották idén, de a csatornát a UPC Directnél hamarosan felváltó Pesti TV a Hír Televíziónál is jóval kevesebbeket érdekel egyelőre.
Idén már néhány kereskedelmi tévével is összevethető nézettséget produkált Gulyás Márton internetes YouTube-csatornája, a Partizán. Az Orbán-család meggazdagodásáról szóló videók lettek a legnépszerűbbek, de nagyot ment például az a videó is, ahol Gajdics Ottó beismeréssel élt a HírTV kapcsán. Statisztikákat kaptunk Gulyáséktól 2020-ból, és elárulták azt is, milyen nagyra törő terveik vannak 2021-re.
A TV2 nagyszabású táncos showjának jövőjéről a szombati adásban árultak el részleteket.
Megnéztük a Nielsen Közönségméréstől származó nézettségi adatok alapján, melyek voltak a legnézettebb tévéműsorok a múlt héten, melyet már érintett az este 20 órakor életbe lépő kijárási tilalom.
Röviden elmagyarázzuk, hogyan lehetséges ez a látszólag ellentmondásos helyzet úgy, hogy valójában mindkét csatorna állítása igaz.
Főműsoridőben és teljes napban is az RTL Klub, valamint csoportszinten is az RTL Magyarország nyerte az október havi nézettségi versenyt a kereskedelmileg kiemelten fontos célcsoport, a 18-49 évesek körében. A TV2 viszont a hétvégét nyerte meg.
A Media1 által megszerzett hivatalos nézettségi adatok alapján a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban, de teljes lakosságban és 18-59-ben is kikapott a most bemutatkozó Életünk története – Sztárpárok utazása a TV2-n vele szemben sugárzott Sztárban sztár című showtól.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.