fbpx

nézettség

tévénézés, tv, tévé, breaking

Megváltoztatta a magyarok tévénézési szokásait a koronavírus az elmúlt egy évben

A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.

A Heti Hetes Partizán-változatának egy momentuma

Máris százezrek látták a partizános Heti Hetest

A Partizán YouTube-csatorna az RTL Klub egykori Heti Hetes című műsoráról szóló, annak szellemiségét az egykori szereplők egy részének közreműködésével megidéző műsora jelenleg a YouTube harmadik legfelkapottabb magyar videója. 24 óra alatt több mint 200 ezren nézték meg, de hírünk élesítésekor már épp átlépte a 300 ezret is.

Bayer Zsolt, a HírTV műsorvezetője, a Bádog blog bloggere

Íme a HírTV és a Pesti TV 2020-as nézettségi adatai

A Media1 megszerezte a Nielsen Közönségmérés által mért 2020-as nézettségi adatokat, amiből kiderül, mekkora közönségtábort tud elérni a kormánypárti kötődésű, Mészáros Lőrinccel szorosan összefüggésbe hozható Pesti TV és mekkora a szintén kormánypárti kötődésű, kesmás HírTV nézettsége. Az adatok alapján úgy tűnik, a HírTV-t sem igazán sokan választották idén, de a csatornát a UPC Directnél hamarosan felváltó Pesti TV a Hír Televíziónál is jóval kevesebbeket érdekel egyelőre.

A Partizán TV csapata

Tarol Gulyás Márton internetes tévéje, a Partizán – íme a számok

Idén már néhány kereskedelmi tévével is összevethető nézettséget produkált Gulyás Márton internetes YouTube-csatornája, a Partizán. Az Orbán-család meggazdagodásáról szóló videók lettek a legnépszerűbbek, de nagyot ment például az a videó is, ahol Gajdics Ottó beismeréssel élt a HírTV kapcsán. Statisztikákat kaptunk Gulyáséktól 2020-ból, és elárulták azt is, milyen nagyra törő terveik vannak 2021-re.