fbpx

nielsen közönségmérés

tévé, tv

Magához tért a hazai tévés reklámpiac?

Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.

tévénézés, tv, tévé, breaking

Megváltoztatta a magyarok tévénézési szokásait a koronavírus az elmúlt egy évben

A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.

Bayer Zsolt, a HírTV műsorvezetője, a Bádog blog bloggere

Íme a HírTV és a Pesti TV 2020-as nézettségi adatai

A Media1 megszerezte a Nielsen Közönségmérés által mért 2020-as nézettségi adatokat, amiből kiderül, mekkora közönségtábort tud elérni a kormánypárti kötődésű, Mészáros Lőrinccel szorosan összefüggésbe hozható Pesti TV és mekkora a szintén kormánypárti kötődésű, kesmás HírTV nézettsége. Az adatok alapján úgy tűnik, a HírTV-t sem igazán sokan választották idén, de a csatornát a UPC Directnél hamarosan felváltó Pesti TV a Hír Televíziónál is jóval kevesebbeket érdekel egyelőre.

Friderikusz Sándor, az Életünk története díszletei között

Kikapott Friderikusz Sándor új RTL-es műsora a TV2-től

A Media1 által megszerzett hivatalos nézettségi adatok alapján a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban, de teljes lakosságban és 18-59-ben is kikapott a most bemutatkozó Életünk története – Sztárpárok utazása a TV2-n vele szemben sugárzott Sztárban sztár című showtól.

tévé, tévénéző, tv

Az RTL Híradó lett a múlt hét legnézettebb tévéműsora, de a TV2 nyerte a hetet

A friss tévés nézettségi adatok alapján az RTL Klub a múlt héten két főműsoridős estét tudott megnyerni, míg a TV2 ötöt, de éves szinten még mindig őrzi piacvezető helyét az RTL Klub. Érdekesség, hogy a Mozi+ egyik műsora is bekerült a múlt hét legnézettebb tévéműsorainak 10-es toplistájába, ahol egyébként ezúttal öt RTL-es és a Mozi+ filmjét is beleszámítva szintén öt, a TV2 Média Csoporthoz köthető produkció szerepel.

Megint nagyon csúnyán kikapott az RTL Klub a TV2-től

A nézettségi adatok alapján a múlt héten is folytatódott a főműsoridőben az év többi részében amúgy piacvezető RTL Klub több hete tartó gyengélkedése. A múlt héten mindössze 2 műsorral tudott bekerülni a csatorna a hét legnézettebb tíz tévéműsora közé, heti közönségaránya pedig nagyjából fele akkora volt mint a TV2-é.