fbpx

nézettségmérés

Tv távirányító

Újabb tévétársaság vált át az új nézettségi mutatóra, de van, aki nemet mond rá

Lapinformáció szerint az RTL Magyarországhoz hasonlóan a ViacomCBS is úgy döntött, átáll és ezután az új típusú, az úgynevezett lineáris televíziós közönségarány-mutatót használja az eddigi shr% érték helyett. Az AMC Networks azonban egyelőre elutasítja az új mutató használatát és még kérdéses, hogy hogyan döntenek a piac olyan nagy szereplői mint például a TV2 Csoport.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese. Fotó: RTL sajtószoba

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese szerint az Atmedia félreértette az átállásuk lényegét

Az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese a Media1-nek azt mondta, az Atmedia a közönségarány-mutatóval kapcsolatos RTL-es változtatással kapcsolatos reagálásában valójában nem arról a mutatóról beszélt, mint amire az RTL-nél átállnak, ugyanis a szpotszintű méréssel nem rendelkező, jellemzően kisebb hazai tévécsatornákat ezután is figyelembe veszi az RTL által választott közönségarány-mutató, és nem értenek egyet azzal, hogy ezeket ne kellene figyelembe venni, mint ahogy azt az Atmedia gondolja.

Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője a Nemzetközi Sportmenedzsment Konferencián 2016-ban

28 év után visszavonul Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője

A Media1 megtudta, hogy a Magyarországon működő tévécsatornák nézettségét egyedüliként mérő céget 28 éve irányító Vörös Csilla ügyvezető hamarosan visszavonul. Az utódja a Vodafone-tól érkezik, és egy darabig Vörös Csilla társügyvezetőként, majd azután tanácsadóként fogja őt segíteni.

tévénézés koronavírus idején

Olcsóbb nézettségmérést szeretnének a magyarországi tévécsatornák a koronavírus miatt, de a Nielsen Közönségmérés elutasította a kérést

A Media1 birtokába került az a levélváltás, amelyet a magyarországi mérőműszeres nézettségmérésben még mindig egyeduralkodónak számító Nielsen Közönségmérés Kft.-nek küldött a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) a tévétársaságok a koronavírus-járvány miatti gazdasági befékezésből adódó, jelentősen romló helyzetére hivatkozva, és amellyel 30 százalékos árkedvezményt szerettek volna elérni.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások