
Schneider Henriket, a Nielsen eddigi vezetőjét nevezték ki az Antenna Entertainment CEE élére
A Nielsen Közönségmérés éléről érkezik a Viasat-csatornákat és az AXN-t működtető Antenna Entertainment CEE vezérigazgatója.
A Nielsen Közönségmérés éléről érkezik a Viasat-csatornákat és az AXN-t működtető Antenna Entertainment CEE vezérigazgatója.
Újabb rossz hónapot zárt az RTL: a TV2 főműsoridőben és csatornacsoportként is legyőzte – a Nielsen Közönségméréstől származó számokat maga az RTL tette közzé hétfőn. Az egykoron piacvezető RTL Magyarország lejtmenete immáron 3 éve tart és egyelőre megállíthatatlannak tűnik.
A Nielsen Közönségmérés mérőműszeres adatai szerint a legtöbb néző a magyar kutatóűrhajós hazatérését választotta kedden.
2025 első félévében is a TV2 nyerte a nézettségi versenyt a Nielsen Közönségmérés mérőműszeres berendezései szerint, vagyis az RTL ezúttal sem tudta visszaszerezni a piacvezető pozíciót. Az RTL keddi közleményében nem tagadta, hogy újfent kikapott a TV2-től, de azt hangsúlyozzák, hogy növelni tudták közönségarányukat és a verseny szoros volt, a TV2 pedig csak kis arányú győzelmet ért el. Közleményükben ugyanakkor rengeteg sikerről is írnak.
Hétfő este az Egyenes beszéd különkiadásában, Rónai Egon vezetésével Takács Péter egészségügyi államtitkár és Kulja András, a Tisza Párt EP-képviselője vitázott a magyar egészségügy helyzetéről. Bár az ATV műsora tényleg, kiemelkedő tévés nézettséget hozott, most kiderült, közel sem akkorát, mint amekkoráról másnap Szöllősi Györgyi, a műsor főszerkesztője írt a Facebookon. A csatorna magára vállalta a felelősséget, bocsánatot kért, a posztot pedig gyorsan eltávolították.
Kiemelkedő nézőszámot ért el saját idősávjában a TV2 Tények Plusz HUNOR különkiadás, rengetegen voltak kíváncsiak arra, hogyan lövik ki a második magyar kutatóűrhajóst, Kapu Tibort az űrbe.
A vasárnap esti riportműsorok – a TV2 Naplója, az RTL Házon kívül és az ATV Heti Naplója – másodjára csaptak össze egymással. A Media1 megnézte a Nielsen mérőműszeres adatait: vajon sikerült-e fordítani az előző heti álláson, vagy beállni látszik a sorrend?
A Nielsen Közönségmérés adatai szerint áprilisban a TV2 lineáris csatorna érte el a legmagasabb nézettséget mind a teljes lakosságban (4+), mind a kereskedelmileg kiemelten fontos 18–59-es korcsoportban – főműsoridőben és egész napos bontásban egyaránt, megelőzve ezzel az RTL csatornát. Az RTL Magyarország viszont zászlóshajó csatornája vereségét pozitív narratívába ágyazva azt hangsúlyozza, hogy portfóliószinten – azaz a kábelcsatornákat is beleszámítva – még ha szoros küzdelemben is, de főműsoridőben sikerült nyerniük.
Most először csapott össze a TV2 Napló, az ATV Heti Napló Sváby Andrással és az RTL Házon kívül című műsora. A nézettségi adatok alapján egyértelműen kiderült, melyikük tudta leginkább lekötni a nézőket.
A Nielsen Közönségmérés adatai szerint 2025 első negyedévében ismét a TV2 volt a legnézettebb csatorna főműsoridőben és teljes napon egyaránt, mind a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18–59), mind a teljes lakosság körében. Az RTL az esték csupán harmadát nyerte meg – hiába váltott célcsoportot.