fbpx

tv

BrandFestival 2021 Trendriport Media1 tévé, tv

Miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében?

Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.

tévé, tv

Magához tért a hazai tévés reklámpiac?

Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.

tévé, tv

A Vodafone is érintett a tévés botrányban: több tucat tévécsatorna érhető el kódolatlanul a hálózatán

A Vodafone Magyarország sajtóosztálya a Media1 kérdéseire csak egymondatos, furcsa választ adott azután, hogy megkerestük a céget, amiért a DIGI-hez és a Telekomhoz hasonlóan az ő hálózatának egyes részein is elérhetők kódolatlanul tévécsatornák. Több mint 30 digitális tévéadás érhető el a DVB-C hálózaton, akkor is, ha valaki csak internetre fizetett elő. Duzzad a kódolási botrány.

tévé, tv, távkapcsoló, tévénézés

Lehagyták a kódolást a DIGI és a Telekom hálózatának egy részéről, sok helyen díjfizetés nélkül láthatók a tévécsatornák, kártérítést kérhetnek a műsorszolgáltatók

A DIGI esetében mintegy 130, a Telekom esetében közel 40 tévécsatorna érhető el egyes településeken díjfizetés nélkül, amiért az érintett cégek nem, vagy nem megfelelő védelemmel látták el a műsorok jelfolyamát. A műsorszolgáltatók évekre visszamenőleg kártérítést kérhetnek, amiért a csatornáik jogosulatlanul elérhetők voltak, ami jelentős elmaradt kábeldíj-bevételeket jelentett számukra. Dühös a többi kábelszolgáltató is, akik úgy érzik, a két nagy szolgáltató versenyelőnybe került hozzájuk képest az által, hogy megspórolták a kódoló berendezések árát, míg a kisebb szolgáltatókat folyamatosan ellenőriztetik.

tévénézés, tv, tévé, breaking

Megváltoztatta a magyarok tévénézési szokásait a koronavírus az elmúlt egy évben

A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.