fbpx

nézettségi adatok

Bayer Zsolt, a HírTV műsorvezetője, a Bádog blog bloggere

Íme a HírTV és a Pesti TV 2020-as nézettségi adatai

A Media1 megszerezte a Nielsen Közönségmérés által mért 2020-as nézettségi adatokat, amiből kiderül, mekkora közönségtábort tud elérni a kormánypárti kötődésű, Mészáros Lőrinccel szorosan összefüggésbe hozható Pesti TV és mekkora a szintén kormánypárti kötődésű, kesmás HírTV nézettsége. Az adatok alapján úgy tűnik, a HírTV-t sem igazán sokan választották idén, de a csatornát a UPC Directnél hamarosan felváltó Pesti TV a Hír Televíziónál is jóval kevesebbeket érdekel egyelőre.

Alarm für Cobra 11 - Die Autobahnpolizei

Veszélybe került a Cobra 11 című RTL-es sorozat jövője

A világszerte ismert, Magyarországon is képernyőn lévő német sorozat már 1996 óta szórakoztatja a nézőket, de az elmúlt öt évben egyre gyengébb nézettségi statisztikákat produkál, és sajtóinformációk szerint az RTL vizsgálja, hogy érdemes-e még folytatni. Németországban aláírásgyűjtéssel próbálják megmenteni a rajongók a sorozatot a befejezéstől.

RTL Klub

Nézettség: Az RTL Klub minden este kikapott, a TV2 újabb hetet nyert fölényesen

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján az RTL Klub új műsorrendje továbbra sem hozza a számokat, a nézők pedig inkább például Palik László dominikai sportvetélkedőjét választják, amiből még van pár hétnyi friss epizódja a TV2-nek. Alig volt olyan műsora a múlt héten az RTL-nek, ami jól ment volna. Kikapott a Barátok közt és a Mellékhatás is.

A TV2 Nicsak ki vagyok? A rejtélyek színpada című műsorának fináléja

Magasba emelte a TV2-t az RTL Klub vasárnapi többórás adáshibája

A Nielsen Közönségmérés friss nézettségi adatai alapján a TV2 maszkos showja, a Nicsak ki vagyok? – A rejtélyek színpada fináléja lett a múlt hét legnézettebb tévéműsora, és a vasárnapi Tények a hét 7. legnézettebb műsora. A hetet viszont így is az RTL Klub nyerte, hiszen a TV2 csak pénteken tudott még labdába rúgni, de a vasárnap történtek miatt majdnem az egész hét jó eredménye elúszott az RTL szempontjából.

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!