tévé

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

Vaszily Miklós

Mészáros Lőrinc pénzét is felhasználva a TV2 székhelyére új médiacéget alapított Vaszily Miklós

Progress Média Hungary Kft. néven hozott létre új médiacéget Vaszily Miklós, a TV2 elnöke és a napi.hu-t, valamint a blog.hu-t tulajdonló, továbbá az Index hirdetési felületeit értékesítő és hitelező Indamedia 50 százalékos tulajdonosa, illetve egy bizalmi vagyonkezelő cég, amelyről a G7 megtudta, hogy Mészáros Lőrinc, a miniszterelnökkel baráti viszonyt ápoló felcsúti milliárdos áll.

Vodafone

Dühösek a Vodafone-UPC ügyfelei

Felháborodott Vodafone-UPC ügyfelek fordultak az elmúlt hetekben a Media1-hez, mivel szerintük amióta beolvasztotta a UPC Magyarországot a Vodafone Magyarország, időnként kritikán aluli a tévé-internet-vezetékes telefon szolgáltatás színvonala, illetve jelentősen megsokasodtak a hosszú, több órás hibák. Megkérdeztük a céget, mit szólnak a szolgáltatásuk színvonalát érintő kritikákhoz.

tévé, tévénéző, tv

Az RTL Híradó lett a múlt hét legnézettebb tévéműsora, de a TV2 nyerte a hetet

A friss tévés nézettségi adatok alapján az RTL Klub a múlt héten két főműsoridős estét tudott megnyerni, míg a TV2 ötöt, de éves szinten még mindig őrzi piacvezető helyét az RTL Klub. Érdekesség, hogy a Mozi+ egyik műsora is bekerült a múlt hét legnézettebb tévéműsorainak 10-es toplistájába, ahol egyébként ezúttal öt RTL-es és a Mozi+ filmjét is beleszámítva szintén öt, a TV2 Média Csoporthoz köthető produkció szerepel.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.