fbpx

tévé

Guttengéber Csaba, az Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója

Interjú Guttengéber Csabával, az Atmedia ügyvezető igazgatójával (Media1 Podcast, 2022. 05. 02.)

Guttengéber Csaba, az egyik legnagyobb hazai reklámértékesítő ház, a 45 tévécsatorna és számos rádió reklámidejét, valamint egyre több online portál reklámhelyeit értékesítő, és egy ideje már podcastokkal is foglalkozó, 40 milliárd forint feletti árbevételű Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója volt a Media1 podcast vendége. A beszélgetés már meghallgatható.

Bende Balázs, az M1 állami televízió Világ c. műsorában

Megnéztük, igaz-e, hogy tényleg olyan óriási tömegek kapcsoltak az állami tévére a választások hétvégéjén, ahogyan azt Bende Balázs állította

Cikkünkből kiderül, mekkora nézettséget ért el az állami M1 tévécsatorna április 2-án, a választásokat megelőző napon, valamint amikor Bende Balázs műsorvezető, az MTVA vezető szerkesztője a kormány mellett agitált a másnapi országgyűlési választások előtt a Világ című műsorban, illetve hogyan alakult április 3-án, a szavazás napján a nézettségi adat, azaz tényleg olyan nagy tömegek nézték-e a csatornát, ahogyan arról Bende dicsekedett egy riportban.

Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója

Eltérő mértékben ragaszkodunk az egyes médiatípusokhoz a GfK és az Atmedia közös kutatása szerint

Az Atmedia és a GfK Hungária közös kutatása szerint minden médiatípushoz tartozik egy olyan főbevásárlói csoport, amely számára az kiemelten fontos, és még a legkisebb csoport is szignifikáns, együttvéve több 100 milliárdos költést hajt végre évente gyorsan fogyó fogyasztási termékekből. A kutatásból kiderült, milyen tulajdonságokkal rendelkeznek ezek a csoportok, illetve mely csoportok ragaszkodnak leginkább adott médiatípusokhoz.

Az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek hétvégi show-i a 46. héten

Nézettség: az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek is megnyerte a hetet

Eltérően alakult a múlt hét legnézettebb magyar tévéműsorainak 50-es toplistája a kereskedelmi szempontok miatt kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban, valamint a teljes lakosságban. Míg előbbiben az RTL Klub nagyszabású énekes tehetségkutatója, addig utóbbiban a TV2 grandiózus tévéshowja győzött.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások