tévé

Az RTL Klub székházának egyik felirata

Leleplezték az RTL Klub őszi műsorkínálatát és hogy ki lesz a VV10 férfi műsorvezetője az RTLII-n

A hamarosan kezdődő őszi tévés csúcsszezont számos saját gyártású produkcióval indítja az RTL Magyarország, érkezik például A mi kis falunk és a Drága örökösök, valamint az Álarcos énekes új évada, de más produkciókat is bejelentett a tévés médiavállalat. További újdonság, hogy a neten előbb megtekinthető lesz a késő esti RTL Híradó, mint az RTL Klub képernyőjén.

Vodafone

Dühösek a Vodafone-UPC ügyfelei

Felháborodott Vodafone-UPC ügyfelek fordultak az elmúlt hetekben a Media1-hez, mivel szerintük amióta beolvasztotta a UPC Magyarországot a Vodafone Magyarország, időnként kritikán aluli a tévé-internet-vezetékes telefon szolgáltatás színvonala, illetve jelentősen megsokasodtak a hosszú, több órás hibák. Megkérdeztük a céget, mit szólnak a szolgáltatásuk színvonalát érintő kritikákhoz.

tévé, távkapcsoló, tv

Sokaknak drágul a tévézés szeptembertől

Szeptembertől többet kell fizetniük az állami érdekeltségű Antenna Hungária által üzemeltetett MindigTV Extra nevű, digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás előfizetőinek.

Vaszily Miklós, a TV2 elnöke, az Indamedia társtulajdonosa, a MEME alelnöke, a Pesti TV társtulajdonosa

Vaszily Miklós: Szeptemberben indulhat a Pesti TV

A Media1 érdeklődésére a TV2 elnöke és egyben az induló Pesti TV társtulajdonosa megosztott néhány információt a tervezett tévécsatornával kapcsolatban, például azt, hogy miért a TV2 Róna utcai székházába jegyezték be az új médiavállalatot.

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.