fbpx

Media1

Frank Júlia a FEM3 Café műsorában.

Frank Júliára emlékezünk

A Media1-ben a nemrég elhunyt Frank Júlia gasztronómiai író újságíró barátjával, V. Kulcsár Ildikóval, a Nők Lapja újságírójával beszélgettünk arról, mitől is volt egészen különleges az az életút, amelyet a 76 évesen meghalt Frank Júlia bejárt, és milyen szellemi örökséget hagyott maga után.

Vágó István 1975-ben a Riporter kerestitek c. műsorban.

Exkluzív 80 perc Vágó Istvánnal

80 perces exkluzív interjút készített a Media1 Podcast Vágó István egykori televíziós műsorvezetővel (Legyen Ön is milliomos!, Álljunk meg egy szóra, Van benne valami, Mindent vagy semmit, Kerékbár, Pókerarc stb.), aki az elmúlt években a televíziózással felhagyva mint közéleti szereplő, a DK (Demokratikus Koalíció) elnökségi tagja, politikusa nyilvánul meg különböző helyeken. Beszélgettünk a tévézésről, az MTV-s kezdetektől a tévés karrierjének RTL-es korszakától a TV2-nél történő lezárultáig sok mindenről, de természetesen nem kerültük ki a médiapolitikával kapcsolatos kérdéseket sem. Vágó István válaszolt arra, mit gondol arról, mikor volt jobb, a Kádár- vagy az Orbán-rendszerben, de az is előkerült, van-e stratégiája az ellenzéknek, hogy a 2010 óta folyamatosan újra- és újraválasztott Orbán-kormányt egyszer legyőzze.

Apáti Bence a HírTV volt műsorvezetőjeként

Apáti Bence szerint nem felmondás, hogy úgy döntött, nem dolgozik tovább a HírTV képernyőseként, emellett nem egy nőtől, hanem egy férfitól kellett bocsánatot kérnie az „Alíz úrról” szóló megalázó publicisztika miatt

A volt HírTV-s műsorvezető legújabb publicisztikájában a Magyar Nemzetben azt állítja, nem nevezhető felmondásnak az, amikor pár napja bejelentette, úgy döntött, nem vezeti többé a HírTV műsorait. Azt is állítja, hogy ő nem egy nőt alázott meg a Magyar Nemzetben, amikor M. Alíz transzneműségét kigúnyolva hol „Aliz úrként”, hol „magát nőnek érző férfinak”, máskor szimplán „férfiként” emlegette őt pár éve. Pedig épp ezért kényszerült annak idején bocsánatkérésre és sérelemdíj fizetésére a kormánypárti lap, ahol Apáti mostani publicisztikájában egyúttal a Media1-et is megpróbálja lejáratni néhány valótlan állítással, így például bántóan alacsonynak nevezi az egyébként közel 4 éve stabilan piacvezető médiapiaci portál, a Media1 látogatottságát.

A Media1 2022-es E-kereskedelem beszélgetéssorozatának 4. része és a résztvevők balról-jobbra: Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Nemes Dániel IT-szakértő, a Biztributor elnöke, dr. Ormós Zoltán internetes jogász, az Ecommerce Hungary alelnöke, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője

Webshopok a jog és az informatika szorításában – Folytatódik e-kereskedelem témájú szakértői beszélgetéssorozatunk

A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások