fbpx

médiahasználati kutatás

TikTok

Aggasztónak találja a magyar médiahatóság, hogy sok gyerek használja a TikTokot

A 10-15 évesek egy átlagos hétköznapon közel 2 órát, hétvégenként pedig majdnem 3 órát töltenek a világhálón, derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), valamint a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) közös kutatásából. Az NMHH szerint a tévézés és az internetezés kontrollált körülmények között (tartalomválasztás, időtartam-korlátozás) előnyére is válhat a gyerekeknek, főleg az iskolásoknak.

Guld Ádám médiakutató, A Z-generáció médiahasználata c. könyv szerzője

A Z-generáció médiahasználata – vendégünk volt Guld Ádám

Nemrég a Libri kiadó gondozásában jelent meg Guld Ádám könyve A Z-generáció médiahasználata címmel. Ebből az alkalomból számos érdekes témáról beszélgettünk Guld Ádámmal a Media1 podcastjában, aki munkája révén kapcsolatban is van ezzel a generációval.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások