
Összefognak a hazai rádiós piac szereplői
A „Miért Rádió” nevű projekt támogatói egy közös stratégia megvalósításával kívánják a rádiós piac iránti hirdetői érdeklődést növelni és még több hirdetőt hozzásegíteni a még sikeresebb kommunikációhoz.

A „Miért Rádió” nevű projekt támogatói egy közös stratégia megvalósításával kívánják a rádiós piac iránti hirdetői érdeklődést növelni és még több hirdetőt hozzásegíteni a még sikeresebb kommunikációhoz.

Így aztán estére már alá is írták a néhány éve állami kézbe került Állami Hungária többségi tulajdonának értékesítését a Jászai Gellért, Mészáros Lőrinc volt üzlettársa nevével fémjelzett 4iG-nek.

Szlovéniában terjeszkedik a Mészáros Lőrinc-közeli, a Rádió 1 központjában működő Média Moment Kft. és a Radio Factory Kft., mely adásvételi szerződést írt alá az egyik vezető rádió, a Radio City 100 százalékának megvásárlásáról.

A Media1 megtudta, hogy a Shabi Michaeli és Milkovics Pál érdekeltségében lévő, nemrég a Jazzy Rádiót és a Klasszik Rádiót felvásárló, valamint a 168 Óra, a Pesti Hírlap és a Neokohn tulajdonosaként is ismert cégcsoport a mostani 14 százalékról még viszonylag jelentős mértékben növelheti részesedését a Klubrádióban egy még 2017-ben Arató András, a Klubrádió elnöke által megkötött szerződés értelmében. A Media1 erről kérdezte Arató Andrást, a rádió elnökét, valamint Milkovics Pált, a Michaeli, Schwartz & Brit Media vezérigazgatóját.

Ráadásul egy múlt heti közleményük szerint anyagi támogatást ítéltek meg a Tiszakécskén üzemelő Rádió 1-nek is. Apróbb bökkenő, hogy ott nincs frekvenciája a Mészáros Lőrinc-közeli rádiós hálózatnak.

Koltay András egy most megjelent interjúban a kormánypárti médiaholdingról, a sajtószabadságról, a Klubrádió ügyéről és a közösségi médiáról is beszélt.

Szlovén lapértesülés szerint Vida József, a TV2 tulajdonosa, a Takarékbank volt vezérigazgatója, a Takarék Jelzálogbank Nyrt. elnöke lehet a népszerű Radio City vevője. Azonban végül egy másik Mészáros Lőrinchez közeli személyhez, Deák Gáborhoz kerül a rádió.

Heti összefoglaló az NMHH Médiatanácsának e heti üléséről.

A tender egyik kikötése, hogy éves szinten legalább 2,3 milliárd forint bevételt várnak el. A szerződés kiterjed a tévé- és rádióreklámokra, valamint a különböző online felületekre is.

Az új netes rádiócsatornán az 1970-es, ’80-as, ’90-es és a 2000-es évek slágerei és ritkaságok hallhatók.