fbpx

Rádió

keverőpult, rádió

Betiltotta Oroszország az Eho Moszkvi rádiót és a Dozsgy online televíziót

Gyakorlatilag megszüntette a kormánykritikus orosz Eho Moszkvi rádióállomás és az ellenzéki Dozsgy online televízió adásának foghatóságát egy keddi intézkedésével az orosz médiahatóság, a Roszkomnadzor. Az orosz kormány eközben saját hírportált indított, ahol saját perspektívájából igyekszik bemutatni az ukrajnai helyzetet, és bírsággal fenyegeti azokat a médiaszolgáltatókat, amelyek háborúnak nevezik, amit Ukrajna ellen indított Oroszország.

Papp Dániel vezérigazgató felavatja a Családbarát Magyarország Közpon családbarát munkahely minősítést elismerő táblát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) székházában 2022. február 15-én. Az elismerést a Családbarát Magyarország Központ adta.

A közmédia bepanaszolja az ellenzéket a Médiatanácsnál és a Nemzeti Választási Bizottságnál

Az MTVA és a Duna Médiaszolgáltató közleménye szerint „politikai támadásokat” indított ellenük az ellenzék, ezért az állami médiaszolgáltató a Médiatanácshoz és a Választási Bizottsághoz fordul. Az állami média vezetői azon akadtak ki, hogy bírálat érte Papp Dánielt, az MTVA vezérigazgatóját és leváltását szorgalmazza az ellenzék azok után, hogy az állami M1 orosz propagandát sugárzott a háború kitörése után is, valamint még vasárnap is megmásítva közölték az ellenzék háborúval kapcsolatos nyilatkozatát. Az ellenzék egyébként már korábban a Médiatanácshoz fordult, valamint az EBESZ-nél is panaszt tett.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */