Rádió

Budapest látképe fotó: s c/freeimages.com

Új rádió indul a Magyar FM helyén

A korábban Andy Vajnával üzletelő Szakács Tibor tulajdonában lévő cég kapja az egykori Rádió Q / Retro Rádió / Magyar FM frekvenciáját. A cég City Rádió néven nyerte meg a fővárosi frekvenciát.

Bakai Mátyás, a Rádió 1 régi-új ügyvezetője (jobbra)

Megvan Andy Vajna utódja a Rádió 1 élén

Bakai Mátyás, az egykori társügyvezető visszatér a Rádió 1 élére, ahonnan a békéscsabai rádiós botránykor távozott. Ő veszi át a Retro Rádió és a Rádió 1 reklámidejét értékesítő MediaTime Kft. vezetését is.

Rádió 1

Ügyvezető nélkül a Rádió 1

Mivel a Rádió 1-et működtető cégnek Vajna halála óta nincs ügyvezetője, így nincs, aki például eljárhatna a Médiatanácsnál.

A Rádió 1 reggeli műsorában Sebestyén Balázs és Rákóczi Feri műsorvezetők. Forrás: Facebook Live

Vajna eladta a Rádió 1-et és az IKO-t

A vevő mondjuk lehet, hogy félig-meddig saját maga volt, csak egy delaware-i offshore cégen keresztül. A Retro Rádió reklámidejét értékesítő kft.-jét is érintette a lépés.

Aranyélet

Aranyélet miatt bírságolta a TV2-t a Médiatanács

A Médiatanács több más csatornát is megbírságolt. A testület ezenkívül megpályáztatja a Rádió 1 egykori tihanyi frekvenciáját és átminősítette a Rock FM frekvenciáját kereskedelmivé. Ez végeredményben a Sláger FM megmenekülését jelenti.

Gajdics Ottó, a Karc FM főszerkesztője az Echo TV-ben

„Megszórná” a Karc FM-et a Médiatanács

A Media1 úgy tudja, hamarosan további frekvenciát szerezhet a Karc FM, az egykoron Simicska Lajos érdekeltségű Lánchíd Rádió romjain terjeszkedő kormányközeli rádió, mely ehhez számíthat a Médiatanácsra is. Felhívtuk Gajdics Ottó főszerkesztőt is.

Stock Richárd (Klubrádió), Jávor Benedek (PM), Urbán Ágnes (Mérték). Fotó: a szerző mobiltelefonos felvétele

Uniós panasz a magyar médiarendszer torzítása miatt

Panaszbeadvánnyal fordultak magyarok az Európai Bizottsághoz a kormány versenyellenes média-, illetve reklámpiaci beavatkozása miatt. Szerintük tiltott állami támogatás az a reklámpénz, amit például a Magyar Idők és a TV2 kap.