fbpx

Rádió

A Szent Korona Rádió oldalán megjelent, tanárokat listázó, azóta frissített bejegyzés.

Az adatvédelmi hatósághoz fordult a Háttér Társaság, miután a Szent Korona Rádió névvel és fotóval listázott pedagógusokat

A szélsőséges nézeteiről ismert Kuruc pont info és a szélsőjobboldali Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom gondolatainak is teret biztosító, impresszum nélkül működő Szent Korona Rádió névvel, fényképpel, Facebook-profillal listázott ki olyan tanárokat, akikről azt állítja, hogy „a pedofilokat is képviselő LMBTQ-propaganda” hívei.

rádió stúdió, keverőpult

A Klubrádió és a Spirit FM, valamint a Rádió 1 Szeged pályázatával foglalkozott a Médiatanács e heti ülésén

Ezen a héten is ülésezett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Az ülésen eldőlt, hogy a Spirit FM és a Klubrádió pályázata is megfelelő, legalábbis alaki, formai szempontból, tehát továbbra is két médiaszolgáltató van versenyben a Budapest 92,9 MHz-ért. Szegeden frekvenciát nyert a Mészáros Lőrinc közeli Rádió 1. Ezenkívül tévék reklámjaival foglalkozott a grémium.

Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Zrt. vezérigazgatója

4 év után egyszeri alkalomra beengedi 5 percre az ellenzéket is az M1 és a Kossuth Rádió

Dobos Menyhért, a közmédia választási irodájának elnöke, a Duna Médiaszolgáltató Zrt. vezérigazgatója mindezt azzal a felütéssel jelentette be, hogy „törvényi kötelezettségén túl is” biztosít médiafelületet a pártoknak a közmédia. A hírünk végén megtalálható az a beszélgetés is, amelyben Wirth Zsuzsannával, a Direkt36 újságírójával és Debreczeni Józseffel, a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriumi tagjával elemeztük ki, milyen súlyos cenzúra folyik az MTI-nél évek óta.

A közmédia működése elleni demonstráció 2022.03.06-án a Kunigunda útján Budapesten

„Nincs szabad választás, ahol agymosás folyik 12 éve, ahová nem engedik be az ellenzéket a közmédiába”

Az egyesült ellenzék az MTVA gyártóbázisa előtt tiltakozott a magyar közmédia által terjesztett orosz propaganda ellen. Olyanok hangzottak el, hogy „elég volt abból a mocsokból, abból a putyinista propagandából, ami innen folyik a köztévéből!” A közmédia bírálata mellett szó esett arról is, hogy kormányváltás után felülvizsgálják a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) működését, és az a petíció is előkerült, amelyet máris 11 ezer ember írt alá azt követelve, hogy Koltay András, a Médiatanács elnöke menessze Papp Dánielt, az MTVA vezérigazgatóját.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */