fbpx

Rádió

médiatorta 2020 - apadás

MRSZ: Közel 3 százalékot esett a magyar médiatorta, 16 százalékkal zuhant a hazai kommunikációs torta

240 milliárd forint a Magyar Reklámszövetség által mért 2020-as reklámtorta, ami 2,8 százalékkal kevesebb a korábbi, világjárvány előtti normál évhez képest. A tavalyi évi MRSZ Kommunikációs torta 401,9 milliárd forint lett, ami 15,8 százalékkal kisebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A digitális média bizonyult a leginkább ütésállónak, a mozi és a rádiós piac kapta a legnagyobb ütést. Az MRSZ kormányzati lépéseket szorgalmaz. Íme a részletek és az iparági szakszövetségek kommentárjai.

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Közzétette az NMHH a 2020-as beszámolóit

Már letölthető a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapjáról a tavalyi munkáját összegző két kiadvány: egyrészt a hatóság elektronikus hírközléssel kapcsolatos tevékenységéről és a postapiacról szóló jelentése, másrészt az NMHH Médiatanácsának működéséről szóló országgyűlési beszámoló.

Klubrádió

Hiába nyerte meg a Médiatanács jogerősen a Klubrádió-pert, egyelőre várni kell az új 92,9-es pályázatra

Bár csütörtökön a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának győzelmével jogerősen lezárult a Kúrián a Klubrádió és az NMHH Médiatanácsa közötti azon per, amelyet a rádiós cég azért indított, mert jogszerűtlennek tartja a médiaszolgáltatási jogosultságának lejáratával kapcsolatos határozatot, egyelőre nem tudja megkezdeni a hatóság az egykoron a Klubrádió által használt, Budapest FM 92,9 MHz frekvencia végleges hasznosításával kapcsolatos pályáztatást. Ennek oka pedig épp az, hogy a Klubrádió egy másik Médiatanáccsal kapcsolatos vitát is a Kúriára vitt, és arról még nincs döntés.

rádió keverőpult

Új fővárosi rádiós pályázatot készít elő a Médiatanács

Elfogadta egy budapesti és egy veszprémi helyi rádiós frekvenciára szóló pályázati felhívás tervezeteit, emellett négy helyi vidéki frekvenciapályázatot zárt le legutóbbi ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A grémium többek között túl hangos és burkolt reklámok, továbbá egy műsortámogató cég termékének szabálytalan népszerűsítése kapcsán is hozott döntéseket.

Az ATV rendkívüli logója a koronavírus járvány miatt

Az ATV vezérigazgatója bejelentésekkel érkezett a Media Digital Hungary Cabrio konferenciára

Új műsort kap Jakupcsek Gabriella, és napokon belül teljesen megújul az ATV hírportálja. Németh S. Szilárd vezérigazgató szólt a Spirit FM jövőjéről és a Budapest FM 92,9 MHz frekvencia körüli feszültségekről is, valamint elmondta azt is, miért szervezték át a műsorvezetői gárdát az ATV-n, és azt, hogy miért nem Rónai Egon, hanem Gundel Takács Gábor vezeti majd a Géniusz című vetélkedőt. Szavaiból kiderült az is, hogy elmaradt a felmondási hullám a cégcsoportnál.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */