
Felvásárolják a Woltot
A vételár 7 milliárd euró.
Az áruház anyavállalata belső és külső szakértőkkel, valamint a hatóságokkal együttműködve elemzi az esetet és méri fel a károkat.
A tranzakció még versenyhatósági jóváhagyásra vár.
A bankkártyatársaság olyan bankkártyákat vezet be, amelyek lehetővé teszik, hogy a vakok és gyengénlátók meg tudják különböztetni a hitel, a betéti és a prepaid kártyákat.
A levélírók azt próbálják elérni, hogy a rendőrség ne söpörje le az asztalról azokat a feljelentéseket, amelyek azért érkeznek, mert internetes csalók egy-egy weboldal tartalmát lemásolva, az érintetteket megtévesztve próbálnak meg adatokat, például bankkártyaszámokat ellopni vásárlóktól, nem kevés esetben sikerrel. A Media1 Podcast interjúja Palocsay Gézával, a kezdeményezés elindítójával.
Pedig egyes vélemények szerint jobban kihasználhatta volna az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket.
Nem viselte meg az ágazatot a pandémia, hanem inkább átrendeződéseket okozott, egyfelől a szervezeti struktúrában, másfelől a vásárlói-, és a termék-keresleti igényekben, emellett felhívta a figyelmet az online jelenlét fontosságára.
Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott – látszólag nem történt változás a tavalyi évhez képest, azonban az adatok mélyére nézve több apró eltérés is megfigyelhető.
Pólókat, táskákat és különféle márkázott termékeket lehet vásárolni.
Erről Szilágyi Gábor, a MediaMarkt magyarországi vezetője beszélt.