fbpx

E-kereskedelem

online vásárlás, e-kereskedelem

3 fontos trend, ami tovább pörgetheti idén az e-kereskedelmet

Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.

e-kereskedelem

Ezek a legfontosabb trendek az e-kereskedelemben

A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.

e-commerce, e-kereskedelem, online kereskedelem

Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul, iparági nagyágyú is előad

Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem

A hazai webáruházak adatvagyona körül vizsgálódik a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal azt kívánja feltárni, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket.

bankkártya, fizetés, online vásárlás

LMBTQ-webáruházat indított a Humen Magazin kiadója

A leszbikusokat, melegeket, biszexuálisokat és transzneműeket célzó webshop egy olyan platformként kíván működni, ahol a lehető legtöbb szivárványos termék megtalálható a könyvektől, a prémium kozmetikumokon át a gasztronómiai termékekig.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja

Szigetvári József reméli, sikerül egy szervezetben tartani az internetes kereskedőket, pontosította Nagy Sándor szavait

Az Ecommerce Hungary elnökségi tagja a Media1-nek azt mondta, reméli, erős és hatásos maradhat a 2005 óta működő Ecommerce Hungary nevű internetes szakmai szervezet, és végül nem kerül sor a szakadásra. Szigetvári József pontosította Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary leköszönő elnökének néhány nappal ezelőtti szavait, amelyben arról beszélt, miért van szükség új szakmai egyesületre.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */