
Átalakul az Ecommerce Hungary működése
Rendkívüli reformtaggyűlésen fogadták el az új alapszabályt.
Rendkívüli reformtaggyűlésen fogadták el az új alapszabályt.
Németh Norbert 8 éven át volt e-kereskedelmi igazgatója a cégnek, ahol egy időben nem csak a magyar, de a lengyel területért is felelt.
A Glami keresőmotor felmérése alapján a legnépszerűbbek között szerepel az About You, a H&M és a Bonprix is.
Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.
A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.
Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.
A Gazdasági Versenyhivatal azt kívánja feltárni, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket.
Egy friss elemzés szerint először új aranykort, majd hektikus hullámzást hozott a pandémia a hazai webáruházak számára.
A leszbikusokat, melegeket, biszexuálisokat és transzneműeket célzó webshop egy olyan platformként kíván működni, ahol a lehető legtöbb szivárványos termék megtalálható a könyvektől, a prémium kozmetikumokon át a gasztronómiai termékekig.
Az Ecommerce Hungary elnökségi tagja a Media1-nek azt mondta, reméli, erős és hatásos maradhat a 2005 óta működő Ecommerce Hungary nevű internetes szakmai szervezet, és végül nem kerül sor a szakadásra. Szigetvári József pontosította Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary leköszönő elnökének néhány nappal ezelőtti szavait, amelyben arról beszélt, miért van szükség új szakmai egyesületre.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.