fbpx

E-kereskedelem

online vásárlás

Óriási növekedésben a hazai e-kereskedelem, és ez még csak a kezdet

A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.

Bónusz Brigád

Csődegyezséget kötött a Bónusz Brigád

Legnagyobb születésnapi ajándékának tartja a már hónapok alatt csődvédelem alatt álló kuponos cég, hogy a cég indulásának tíz éves évfordulója előtt egy nappal végül sikerült csődegyezséget kötnie a hitelezőivel.

alza.hu webáruház

GVH-eljárás indul az Alza.hu ellen

A Gazdasági Versenyhivatal arra hivatkozva indít versenyfelügyeleti eljárást, hogy vélekedése szerint az internetes áruház túlságosan agresszív értékesítési módszert alkalmaz, illetve sürgeti a fogyasztói döntéseket és ezzel feltehetőleg pszichés nyomást helyez a vásárlóira.

Innovatív webáruház ötletek: a Wish, az Amazon és a többiek

Innovatív webáruház ötletek: a Wish, az Amazon és a többiek 

Manapság már nehéz újat mutatni, ha webáruházról van szó, azonban az olyan nagy portáloktól érdemes tanulni, akik méltán a világ legnépszerűbb webshopjai. Ilyen a Wish, az Amazon és az Aliexpress is. Mind-mind valamilyen innovatív megoldást tudtak felmutatni a maguk területén. Ha igazán pontosak akarunk lenni, akkor tudnunk kell, hogy ezek a webáruházak azért olyan különlegesek, mert nem csupán egyetlen raktárral rendelkeznek mint a legtöbb hazai webáruház, hanem több lerakattal. (x)

tesco

Árat emel a Tesco webshop

November 11-től változnak meg a webshopos rendelés díjai. Akik kisebb összegben szoktak vásárolni, rosszabbul járnak.