fbpx

E-kereskedelem

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

Buy now, pay later (vásárolj most, fizess később) felirat egy okostelefon képernyőjén.

Magyarországon is elindult az IzzyPay

Megszerezte a működéshez szükséges engedélyeket, és megteremtette a szükséges feltételeket az IzzyPay Zrt., ezzel elindult Magyarország első BNPL (Buy Now Pay Later – vagyis vásárolj most és fizess később) szolgáltatója magánszemélyek számára.

Kováts Dániel, az eMAG Chief Commercial Officere.

Új felsővezetőt jelentett be az eMAG

Új felsővezetőt nevezett ki az eMAG Kováts Dániel személyében, akinek feladata Marketplace Chief Commercial Officerként (MCCO; Marketplace kereskedelmi igazgató) a vállalaton belül kiemelt területnek számító Marketplace (piactér) üzletág fejlesztése lesz – közölte kedden az e-kereskedelmi vállalat a Media1.hu-nak megküldött közleményében. Három új, a magyar kis- és középvállalkozásokat támogató programot is bejelentettek.

E-kereskedelem, online vásárlás.

Borúlátóvá váltak a hazai webáruházak

Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.

kifli.hu

A KATA eltörlése miatt olyan sok futár mondott fel egyszerre, hogy kevesebb időpontban tud ételt szállítani a Kifli.hu

A Media1 információi szerint a Kifli.hu online élelmiszeráruház kénytelen csökkenteni az elérhető kiszállítási időpontok számát, mivel a KATA eltörlésével felérő törvényi változások miatt egyszerre több mint 150 futár alválallkozója úgy döntött, nem folytatja tovább a munkát még úgy sem, hogy bejelentett állást kínált fel számára a webshop.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások