fbpx

E-kereskedelem

Az Adevinta / Jófogás programmatic specialist álláshirdetésének felhívása

Légy Te a Jófogás | Használtautó.hu Programmatic Specialist-je! (x)

Szívesen dolgoznál 2020 egyik legszerethetőbb munkahelyén? A Sales csapat tagjaként részt vennél a mindennapi pörgésben? Nem csak hazai piacvezető márkáknál szeretnéd megmutatni, mit tudsz, hanem a nemzetközi csapatunktól tanulnál is? Akkor jó hírünk van, mert a Jófogás | Használtautó.hu csapata Programmatic Specialist-et keres.

A GKI Digitail e-toplistája a legnagyobb e-kereskedőkkel

Megjelent a GKI Digital e-kereskedelmi toplistája, az eMAG-Extreme Digital lett a legnagyobb internetes kereskedő

Idén már hatodik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát a GKI Digital. Az eToplista 2020 élén több mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal, az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett. A kutatásból további érdekességek is kiderültek a hazai internetes kereskedelemről, a piaci szereplőkről és azok ismertségéről.

A Cainiao repülőgépe kiszállítja az Aliexpress termékeket

Ezentúl sokkal gyorsabban megérkezik az Aliexpressről a rendelés Magyarországra

Elindította a Cainiao az első teherszállító repülőjáratát Kína és Magyarország között, ami lehetővé teszi, hogy az Aliexpress kínai online áruház termékei az eddiginél lényegesen gyorsabban eljussanak a magyar vásárlókhoz. A rendkívül gyors ütemben növekedő rendelési igényeket akarják kielégíteni így.

Az emag oldala

Több éven át megtévesztette a vásárlókat az eMAG internetes áruház

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a történtek miatt 200 millió forint bírságra és közel 4 milliárd forint értékű jóvátételre kötelezte az online áruház üzemeltetőit. A webáruház több száz kampányát érintő akciózási gyakorlatát vizsgálta meg a hatóság, egészen 2014 júliusáig visszamenőleg.

divat, ruha, e-kereskedelem

Egy friss kutatás szerint minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt

A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban – derül ki a Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felméréséből.

webshop, e-kereskedelem

Akár egy évre lakat kerülhet a problémás webshopokra

Az online értékesítés előretörésével az ellenőrző hatóságok is egyre több olyan honlapot találnak Magyarországon, melyek hamisított, tiltott módon előállított vagy forgalomba hozott terméket kínálnak eladásra.