fbpx
e-kereskedelem, e-commerce

A magyar webáruházak csaknem felének nőtt a forgalma a járvány alatt

Főleg a számítástechnikai és a hobbi jellegű termékek köre hozta a legnagyobb forgalomnövekedést.

A Magyarországon üzemelő webáruházak 43 százalékának nőtt, 20 százalékának stagnált, és mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta – közölte a Shoprenter az MTI-vel. A vállalat 707 hazai webáruház-tulajdonos válasza alapján készítette el a 2021-es 14. Nagy webáruház felmérését.

A felmérés szerint a legnagyobb veszteséget azok szenvedték el, akik a turizmusra építettek, míg a forgalomnövekedés szempontjából kiemelkedőek voltak az elmúlt időszakban azok a területek, amelyeket a koronavírus-járvány hozott kedvező helyzetbe – ilyen például a számítástechnikai, valamint a hobbi jellegű termékek köre.

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem
Fotó: Andrea Piacquadio, Pexels

 Kulcsár István Róbert, a cég egyik alapítója a közleményben arra is felhívta a figyelmet, hogy a 707 webáruház 43 százaléka rendelkezik offline üzlethelyiséggel, és hangsúlyozta: az online és az offline között erős szinergia van, ami a többcsatornás értékesítésre ad lehetőséget.

További híreket talál a Media1-en!

Kiemelt fotó: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások