fbpx

duna médiaszolgáltató

Gajdics Ottó, a HírTV volt tartalomigazgatója, a Szabad Föld főszerkesztője az ATV Csatt című műsorában

Nagy beismerést tett Gajdics Ottó, a HírTV volt tartalomigazgatója, a Szabad Föld főszerkesztője

Gajdics Ottó az ATV Csatt című műsorában kijelentette, hogy bár tisztában van az ország gondjaival, mégsem vitatja meg a média nyilvánossága előtt ezeket. Amikor a stúdióban vele vitatkozók közül volt, aki mondta, ez nem összeegyeztethető az újságírással, azt mondta, nem tartja magát újságírónak, sőt kifejezetten kéri már egy ideje, hogy ne nevezzék őt annak. Huth Gergely főszerkesztő is mondott érdekeset: szerinte a közmédia félkatonai szervezet.

közmédia, mtva, székház. fotó: Ladányi András, Media1

KGB-t emlegető lejárató anyaggal ünnepli a Közmédia, hogy dupla győzelmet ért el a bíróságon és folytathatja a cenzúrákat

Jogerősen pert nyert a Kúrián a DK-val szemben a Duna Médiaszolgáltató (Közmédia), és eközben jogerőre emelkedett az a bírósági ítélet is, amelyet a Hatvani Járásbíróság hozott egy, a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) által, ugyancsak a Közmédia ellen indított perben. A legnagyobb ellenzéki párt és a legnagyobb hazai újságírószervezet is azt kifogásolta, hogy az MTI Országos Sajtószolgálat (OS) nem engedett ki egy-egy közleményt a benne foglalt bírálat miatt, vagyis cenzúra történt. Miután mindkét esetben az állami médiaszolgáltatónak adott igazat a bíróság, az állami médiaszolgáltató most a MÚOSZ-ról közölt lejárató anyaggal reagált a fejleményre.

Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató új vezérigazgatója egy 2012-es felvételen.

A közmédia vezérigazgatója nem lát problémát abban, hogy az M1 Híradó egy konteós riportjában olyanokat állított, hogy Gyurcsány szervezte az október 23-i tanártüntetést

Altorjai Anita, az Áder János volt köztársasági elnök egykori sajtósából lett újdonsült közmédiás vezérigazgató szerint úgymond a szerkesztői szabadság része, hogy Császár Attila, az M1 televízió tudósítója azt állította a Híradóban, hogy Gyurcsány Ferenc és a baloldal vitte utcára az idén október 23-i tanártüntetés résztvevőit. A Duna Médiaszolgáltató vezetője Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőnek azért írt erről, mert a politikus egy hivatalos levélben szóvá tette a tudósítás elfogult mivoltát, ami szerinte a médiatörvényt is megsértette.

Tiltakozás az MTVA székháza előtt 2022. november 4-én.

Feljelentést tett Tényi István, a Fidesz volt tagja az MTVA elleni tüntetés után Hadházy Ákosék ellen

A feljelentéseiről ismertté vált egykori Fidesz-tag, Tényi István úgy véli, hogy az MTVA elleni pénteki demonstráción egyes fáklyás tüntetők garázdaság vétségét valósíthatták meg. A feljelentő Hadházy Ákos ellen is bejelentést tett, mivel úgy véli, hogy a politikus közérdekű üzem működésének megzavarására irányuló előkészület vétségét valósíthatta meg.

Trükkösen számolt be az M1 televízió az állami média cenzúrái és Papp Dániel vezérigazgató elleni tiltakozásról

Épp csak a lényeget, vagyis azt hagyták ki az M1 hírcsatorna és a hirado.hu tudósításából, hogy az MTVA épülete elé Hadházy Ákos országgyűlési képviselő által szervezett pénteki demonstráció célja a közmédia súlyos hírcenzúráinak eltörlése volt és az, hogy a hírhamisító Papp Dániel vezérigazgató távozzon az állami médiaszolgáltató éléről, a helyére pedig konszenzusos vezető kerüljön. Hadházy a demonstráción egyébként békés, puha forradalmat hirdetett a szerinte puha diktatúra ellen.

Hadházy Ákos az MTVA Kunigunda úti épülete előtt.

Kimegy Hadházy Ákoshoz a legnagyobb hazai újságírószövetség elnöksége

Támogatja a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) elnöksége a független országgyűlési képviselő kezdeményezését, amivel a közmédia tisztességes működését kívánja elősegíteni. A látogatásra a Hadházy által meghirdetett blokád előtt egy nappal kerül sor.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások