fbpx
Shabi Michaeli (Shabtai Michaeli), Rogán Antal barátja és Milkovics Pál médiavállalkozó

Közterületi reklámcéget vett Rogán Antal barátja, Schabi Michaeli és Milkovics Pál

A 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, az ELLE, a Jazzy Rádió és Klasszik Rádió mellett a közterületi reklámpiacon is terjeszkedik a Michaeli, Schwartz & Brit Media.

Meg nem nevezett reklámügynökségi és közterületi hirdetésekkel foglalkozó forrásaira hivatkozva a hvg360 azt írja, Schabi Michaeli és Milkovics Pál megszerezte a Pannon Plakátot.

A céget a portál információi szerint a december 31-én megvásárolt Jazzy és Klasszik Rádióval egy csomagban, ugyanattól a tulajdonostól, Antal Zoltántól szerezték meg Milkovicsék. A vételár a teljes csomagért piaci információk szerint 1 milliárd forint körül lehetett. Fontos, hogy a felvásárlással kapcsolatban hivatalos megerősítés nincs, a hvg360 cikkében egyetlen ember sem szólal meg – azonban Antal a piaci partnereinek állítólag január elején jelezte a tulajdonosi változást.

Az akkoriban még csak tervezett ügyletről egyébként a Media1 is hallott még 2021 második felében piaci pletykát a reklámpiacról, de hivatalos nyoma ennek nem volt.

A hvg360 információi szerint korábban a Hungaroplakátot (korábbi nevén: ESMA) szerették volna megszerezni, ám az üzlet meghiúsult.

A Pannon Plakát körülbelül 600 köztéri plakátfelülettel rendelkezik országszerte, és évi 200–300 millió forintos bevétele van.

A lap kereste Milkovics Pál üzletembert, aki egy munkatársán keresztül annyit üzent vissza, hogy nem szeretne újabb „rogánozós” cikkben szerepelni. A Media1 szerdán közvetlenül is beszélt Milkoviccsal Pállal, aki nekünk a hvg360 cikkét ezekkel a szavakkal kommentálta:

„Konteógyárosokkal nincs mit foglalkozni.”

Lendületben

A Michaeli, Schwartz & Brit Media (MSB) folyamatos terjeszkedésben van. 2021-ben került a cégcsoporthoz az ELLE, az elle.hu és az ELLE Decoration, valamint mint arról a Media1 beszámolt, piaci várakozások szerint a Cosmopolitan című márkát is megszerezhetik, miután a Central Médiacsoport és a Hearst Magazine között előreláthatólag hosszabbítás nélkül ér véget az eddigi licencszerződés a márkanév használatára. Az MSB-hez tartozik ezenkívül a Pesti Hírlap, a 168 Óra, a Neokohn, és közvetett formában a Klubrádióban is kisebbségi részesedésük van. Mint arról a Media1 beszámolt, a vállalat 2021 őszén vidéki, ingyenesen terjesztett lapok indítását is tervezte, és a napokban derült fény arra, hogy négy új, folyóiratok kiadásával foglalkozó leányvállalatot is létrehoztak – elképzelhető, hogy ennek előkészítésére.

A Michaeli, Schwartz & Brit Media 2021 nyarán került fele részben Schabi Michaeli izraeli-grúz vállalkozóhoz. Michaeli egy, a Media1-nek adott exkluzív interjújában nem tagadta, hogy jó barátja Rogán Antalnak ( ő felel a kormányzati reklámköltésekért), de azt is leszögezte, hogy nincs vele üzleti kapcsolata.

Kasza János, Szalay Dániel

További híreket talál a Media1-en!

Borító: Shabi Michaeli (Shabtai Michaeli) és Milkovics Pál médiavállalkozók
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások