közterületi reklámpiac

Magyar Reklámszövetség, MRSZ

Új elnökségi tagok az MRSZ-ben, változás a reklámtorta körül

Az idén 45 éves Magyar Reklámszövetség közgyűlése a két új elnökségi tag megválasztása mellett meghirdette 2020-as programját, melynek részeként megújul a 20 éves reklámtorta, közzétesznek a közterületi fehérlistát, és a reklámipar fenntarthatósága és az önszabályozás kerül az MRSZ fókuszába.

Digitális reklám

Szintet lépett Közép- és Kelet-Európában a digitális reklámpiac, de erős maradt a tévé is

A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.

Képernyőrészlet az óriásplakát felületeket értékesítő Publimont Kft. honlapjáról

Lebuktatták Mészáros Lőrinc plakátcégét

A HVG cikke szerint a kerepesi független polgármesterjelölt egy e-mail segítségével leleplezte a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe került Publimont reklámfelületeinek értékesítőit, akik inkább pénzt veszítenek, csak ne kelljen reklámfelületet adniuk.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke

A Magyar Reklámszövetség elnöke szerint nincs teendője az MRSZ-nek a HVG és a Mahir-Cityposter közötti konfliktusban

Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.

Borítókép: A HVG stábjának flashmobja a Széll Kálmán téren Budapesten 2019.04.18-án. Fotó: HVG/Máté Péter (A HVG engedélyével)

Cenzúra ellen tiltakoztak Budapesten a HVG munkatársai

A látványos tiltakozás oka, hogy a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter húzása miatt a HVG nem népszerűsítheti magát az általa bérelt utcai hirdetőoszlopokon, ahogy azt 1979 óta megtehette. A Mahir Cityposter eközben továbbra sem válaszol a kérdéseinkre.

HVG címlap a Mahir hirdetőoszlopain néhány héttel ezelőtt. Hamarosan lehet, hogy már nem lehet ilyen, pedig 40 éven át hirdettek így. Fotó: Ladányi András / Media1

Eltüntetnék a HVG címlapjait az utcákról

Nem hirdetheti magát többé a HVG Hetilap a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter hirdetőoszlopain, pedig 40 éven át így reklámozta a kiadó az aktuális címlapjait.

közterületi reklámpiac, ooh, közterület

Reklámtorta 2018: Lassult a magyar reklámpiac növekedése

A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.