közterületi reklámpiac

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke

A Magyar Reklámszövetség elnöke szerint nincs teendője az MRSZ-nek a HVG és a Mahir-Cityposter közötti konfliktusban

Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.

Borítókép: A HVG stábjának flashmobja a Széll Kálmán téren Budapesten 2019.04.18-án. Fotó: HVG/Máté Péter (A HVG engedélyével)

Cenzúra ellen tiltakoztak Budapesten a HVG munkatársai

A látványos tiltakozás oka, hogy a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter húzása miatt a HVG nem népszerűsítheti magát az általa bérelt utcai hirdetőoszlopokon, ahogy azt 1979 óta megtehette. A Mahir Cityposter eközben továbbra sem válaszol a kérdéseinkre.

HVG címlap a Mahir hirdetőoszlopain néhány héttel ezelőtt. Hamarosan lehet, hogy már nem lehet ilyen, pedig 40 éven át hirdettek így. Fotó: Ladányi András / Media1

Eltüntetnék a HVG címlapjait az utcákról

Nem hirdetheti magát többé a HVG Hetilap a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter hirdetőoszlopain, pedig 40 éven át így reklámozta a kiadó az aktuális címlapjait.

közterületi reklámpiac, ooh, közterület

Reklámtorta 2018: Lassult a magyar reklámpiac növekedése

A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.