A Media1 információja szerint Shabi Michaeli üzletember (akit a sajtó korábban Shabtai Michaeliként emlegetett) 50 százalékos tulajdoni hányadot szerzett a Brit Mediában, illetve az egészen pontosan a cégcsoport mögött lévő holdingcégben, a Schwartz & Brit Média Holding Zrt.-ben. A Brit Mediához (Schwartz & Brit Média Holding Zrt.) olyan médiatermékek tartoznak mint a 168 Óra hetilap és a 168.hu, a Neokohn, valamint idén év eleje óta az ELLE című divatlap is hozzájuk tartozik.
Shabi Michaeli neve hivatalosan még nem látható a céginformációs szolgáltatásban, de mint megtudtuk, a papírokat már aláírták, és a bejegyzése már folyamatban van. Milkovics Pál, a Brit Media / Schwartz & Brit Média Holding Zrt. vezérigazgatója és eddigi fő tulajdonosa, valamint maga Shabi Michaeli is megerősítette a befektetés tényét a Media1-nek.
Sőt Michaeli most először adott magyar sajtóterméknek interjút. Az interjú jövő hét elején a Media1.hu hírportálon jelenik meg. (Frissítés 2021.07.27: az interjú mostanra elérhető, itt)
Michaeli ismert mint a Princess Pékség tulajdonosa, továbbá mint ingatlanbefektető és 2017-ben MikroCredit Zrt. nevű vállalkozásán keresztül gyorskölcsönökkel is foglalkozni kezdett – utóbbi cége nemrég azonban megszűnt. Ezenkívül övé az SGS fogászati implant nevű gyártócég is.
Az interjúban az üzletember elmondta, hogyan ismerte meg Milkovics Pált, a Brit Media tulajdonosát (ő tavaly lett tulajdonos, miután Köves Slomó jelezte, hogy kiszáll), aki 50 százalékban marad a médiacég tulajdonosa. Shabi Michaeli elmondta, milyen tervei vannak a médiavállalattal, de beszélt a további vállalkozásairól is. Megkérdeztük azt is, miért vonzotta a média világa, amitől eddig távol tartotta magát. Michaeli elmondta azt is, miért pont most vásárolta be magát a cégbe, és kérdeztük arról is, számítanak-e állami hirdetésekre a mostani fejleménynek köszönhetően.
További híreket talál a Media1 oldalon! Csatlakozzon hozzánk Facebookon, valamint iratkozzon fel napi hírlevelünkre is, hogy ne maradjon le legújabb tartalmainkról.