tulajdonosváltás

Köves Slomó rabbi

Köves Slomóék is érdeklődtek a Hatoscsatorna megvásárlása iránt, de az eddigi tulajdonos az ATV-vel és több más szereplővel is tárgyalt

Paor Lilla, a Hatoscsatorna tulajdonosa és főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, balról, jobbról és középről is vannak érdeklődőik, és ezek száma az elmúlt napokban tovább nőtt. Szavai szerint a leendő tulajdonos kilétéről egy hónapon belül döntenek, de más forrásból úgy hallottuk, hogy a kormánnyal jó kapcsolatokat ápoló Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség rabbijának környezetében úgy gondolják, övék lesz a csatorna.

Tatár György (HotelPremio) és Szigetvári József (Szállás.hu)

Eladta egyik márkáját a Szállás.hu

A Szallodak.hu-t üzemeltető HotelPremio Kft. megvásárolta a Konferenciahotelek.hu-t a Szallas.hu-tól, mely ezzel kivonul az üzleti szállások piacáról.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

A TV2 Csoport ajánlatot tett a szlovén Planet TV felvásárlására

Heteken belül eldőlhet, multinacionális magyar vállalat lesz-e a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Média Csoportból, vagy a másik ajánlattevő jut-e hozzá a tőkepótlásra szoruló, de országos elérésű szlovén Planet TV-hez. Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója egyébként évekkel korábban igazgató volt a megvásárolni kívánt vállalatnál.

Rákóczi Feri, Sebestyén Balázs, és Vadon Jani, a Rádió 1 műsorvezetői

Rádió 1 lehet a Rádió Top helyén

Ugyanis a Rádió 1 több vidéki frekvenciáját üzemeltető Oxgen Media felvásárolta a kazincbarcikai rádió üzemeltetőjét.

Az ATV rendkívüli logója a koronavírus járvány miatt

Egy ideje nem a Hit Gyülekezete az ATV többségi tulajdonosa

Egy pénteki cikk állítása szerint Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkészének többségi tulajdonába került át a tévétársaság, és eközben kár érhette az egyházat. A csatorna és az egyház szerint ugyanakkor az egy éve bekövetkezett változástól érdemben semmi nem változott, és szerintük a jogszabályoknak megfelelő volt a tulajdonosi körben történt változás.

A Project029 médiavállalat honlapjának egy részlete

Mindössze pármillió forintért felvásárolták a magyar PC World, a Computerworld és a GameStar kiadóját

A Media1 információi szerint az új tulajdonosok egy végrehajtási eljárás során jutottak hozzá a céghez, majd visszahívták a médiavállalatot 2012 óta társügyvezetőként irányító Virágh Mártont, aki azonban a cégnél maradt, és állítása szerint ezután is részt vesz a cégvezetésben. Úgy tudjuk, komoly háború folyik az egyébként hosszú ideje veszteséges médiavállalat körül. Más fejlemények is vannak a cégnél: új főszerkesztőt neveztek ki a PC World élére, továbbá visszatért Balla Zoltán kereskedelmi igazgató. Kérdéses viszont, tudják-e folytatni az együttműködést a bevételeiket szállító hirdetésértékesítő házzal.

Dikh TV

Exkluzív interjú Radu Morarral, a Dikh TV tulajdonosával: „Valótlanságok jelentek meg az első magyar romacsatornáról”

A Dikh TV többségi tulajdonosa vasárnap telefonon a Media1-nek nyilatkozott annak kapcsán, hogy a Romneten szombaton „Dikh – Kilopták a romák alól a cigány tévét” címmel jelent meg cikk. Morar elmondta: a megjelentek valótlanok, ezért jogi lépéseket fontolgat Balogh Elekkel és a Romnettel szemben. Az első országos romatelevízió tulajdonosa arra kéri a sajtót, „ne üljön fel mindenféle szóbeszédeknek”, illetve elmesélte, ahogyan a történtekre ő emlékszik.

Megkérdeztük az Index főszerkesztőjét, mit szól, hogy Vaszily Miklós, a kormánypárti TV2 elnöke átvette az Index reklámbevételeit szállító Indamedia felét

A jelenleg a TV2, korábban a Mészáros Lőrinc-féle Echo TV elnökeként, azt megelőzően az MTVA vezérigazgatójaként dolgozó új Indamedia-társtulajdonos, Vaszily Miklós vezette korábban az Origo Mediát, amikor onnan kormánypárti nyomásgyakorlásra távozni kényszerült Sáling Gergő főszerkesztő. Vaszily most a KDNP-s kötődésű Oltyán József üzletrészéhez jutott hozzá. A Media1 megkérdezte az Index főszerkesztőjét, mit szól a fejleményhez, és persze összeszedtük, amit eddig tudunk a friss fejleményekről.