felvásárlás

PC Guru

Tulajdonost vált a PC Guru

A Media1 értesülése szerint a 28 éves múltú PC Guru jogai a 2016-ban létrejött Esport1 tulajdonosához kerülnek.

Száraz Isván, az Origo és a We Love Budapest volt tulajdonosa

Matolcsy György fiának barátjától, Száraz Istvántól Vitézy Dávid közelébe, egy SZÉP-kártya pénzekkel felpumpált alapítványhoz került a We Love Budapest és a We Love Balaton

A kormány által SZÉP-kártya pénzekkel kitömött Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány lett az új tulajdonosa a We Love Budapest és a We Love Balaton nevű oldalakat üzemeltető médiavállalatnak. A céget megszerző alapítvány egyik kurátora a Media1 értesülése szerint az a Könnyid László, aki korábban Orbán Ráhellel, a miniszterelnök lányával együtt munkálkodott a magyar országmárkán, de kurátor Vitézy Dávid közlekedési szakértő, a BKK volt vezérigazgatója is, akinek féltestvére anyai ágon Orbán Viktor kormányfő unokatestvére.

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Ezt válaszolta a TV2 a Planet TV felvásárlása kapcsán

A sajtóosztályt arról az egyelőre nem hivatalos információról kérdeztük, hogy a kormányközeli TV2 Média Csoport tulajdonosa lett a győztes befutó a szlovén Planet TV nevű csatornáért folyó versenytárgyaláson. Mostanra megérkezett a Media1-hez a TV2 sajtóosztályának ezzel kapcsolatos válasza.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

Újból megszólalt a Gazdasági Versenyhivatal az RTL Magyarországra kirótt 20 milliós bírság és a megtorpedózott RTL-Central tulajdonszerzés kapcsán

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.