fbpx

168 Óra

Szombathy Pál, a 168 Óra új és az Index egykori főszerkesztőjével interjúzik Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője egy gárdonyi bisztró előtt

„Ez a karmám, a nehéz helyzetek” – Exkluzív interjú Szombathy Pállal, a 168 Óra új főszerkesztőjével, aki két éve négy hónapig az Indexet is vezette a tömeges távozások után

Szombathy Pál a Media1-nek adott 50 perces exkluzív interjúban mesélt a rövidnek bizonyult indexes, 2020-as korszakáról, szó esett a régi, akkor még liberális Magyar Hírlapnál töltött időszakáról, és elmondta azt is, miért vállalta most el a nehéz helyzetben lévő 168 Óra irányítását, megkérdeztük, mit szólt, amikor a kinevezésekor az egyik sajtótermék az Index egyik szétverőjeként emlegette, és szólt arról is, milyen lesz irányításával a 168, illetve van-e egyáltalán jövője a lapnak.

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Névtelen cikkben támadja az Index lapunkat, miután megírtuk, hogy letiltották a Márki-Zay Péterrel készült választási interjút és elbocsátották védett korú főmunkatársukat

Az Index csúsztatásokban és valótlanságokban bővelkedő írást közölt lapunkról, miután beszámoltunk a portálnál történt különös, a sajtószabadság szempontjából súlyosan aggályos ügyekről. Az Index arra továbbra sem ad magyarázatot, mi történt a Márki-Zay Péterrel készült interjúval, miért nem engedték azt megjelenni, ehelyett a Media1-et kezdték el támadni meglehetősen személyeskedően.

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Elhallgatta az Index a 168 Óra új főszerkesztőjének kinevezését – ingerült válasz érkezett, amikor rákérdeztünk az okokra

A vezető hírportálok mind érdeklődést tanúsítottak a 168 Óra új főszerkesztőjének és helyettesének kinevezése iránt, kivéve az Indexet, ahol Fekete-Szalóky Zoltán, a lap főszerkesztője, bár nagyon is találkozott a hírrel, sőt kommentálta is azt a szerkesztőségben, jobbnak látta, ha inkább ők nem számolnak be arról, hogy az elődje, a volt Index-főszerkesztő és vezérigazgató, Szombathy Pál került a hetilap élére. Pedig eddig mindig érdekelte az Indexet, ami a 168 Óra körül történik. Megkérdeztük, mi van emögött, és egy meglehetősen zavaros és frusztrált válasz érkezett a laptól.

Milkovics Pál, a 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra tulajdonosa szerint Fiala János nem mondott igazat a távozása körülményeiről

Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója és társtulajdonosa reagált arra a cikkre, amelyben Fiala Jánost kérdezte a Media1 arról, mik voltak azok a vállalhatatlan feltételek, amelyek miatt néhány napja úgy döntött, elviszi a Kelj Fel Jancsi című műsort a 168.hu-tól. Milkovics Pál mellett, aki azt mondta, Fiala nem egészen az igazat mondta, Trencséni Dávid, a médiavállalat hírigazgatója is reagált Fiala szavaira.

Fiala János műsorvezető

Felhívtuk Fiala Jánost – elárulta, miért viszi el a Kelj fel Jancsit a 168 Órától (FRISSÍTETT!)

A rádiós műsorvezető azt mondta pénteken a Media1-nek telefonon, hogy Milkovics Pállal, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Média vezérigazgatójával 2020-ban történt megállapodása után mindössze nagyjából három hónapig voltak rendben a dolgok, majd ezt követően fokozatosan egyre rosszabbá, míg végül teljesen vállalhatatlanná váltak a feltételek, így jutottak el odáig, hogy most inkább otthagyja a céget és önállósítja műsorát. Lapunk kérdésére a Kelj fel Jancsi házigazdája bővebben is kifejtette, milyen feltételekről van szó, és azok hogyan lettek egyre rosszabbak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások