eladás

mediapiac.com

Felvásárolta a Médiapiac című újságot a Nemzeti Együttműködés Rendszere

A lap hirdetési felületeit már eddig is kormányközelből, egy kesmás cég értékesítette, de most már tulajdonosi szinten is megjelent Boros Bánk Levente jobboldali politológus, a kormánypárti Nézőpont Intézethez tartozó, az MTVA-nak is dolgozó Médianéző Központ igazgatója, hogy „független és mérvadó” lapot csináljon a kedden kevesebb mint 1500 látogatóval rendelkező mediapiac.com portálból és a kapcsolódó nyomtatott lapból.

Index.hu elnök: Biztosítékként kellett átadnom a Nanga Parbat Zrt. részvényeket a KDNP-s Oltyán Józsefnek, nem volt más lehetőség!

A Media1 Bodolai Lászlót, az Index.hu elnökét ezúttal azokkal a kijelentésekkel szembesítette, amelyeket Dudás Gergely, a még 2017-ben távozó Index-főszerkesztő mondott Bodolai Lászlóról, akit egyrészt szavahihetetlennek nevezett, másrészt felelőssé tette, amiért 2018-ban az Index.hu Zrt.-t tulajdonló alapítványt létrehozó Nanga Parbat Zrt. a KDNP-s Oltyán Józsefhez, majd idén Vaszily Miklóshoz került.

Száraz Isván, az Origo és a We Love Budapest volt tulajdonosa

Matolcsy György fiának barátjától, Száraz Istvántól Vitézy Dávid közelébe, egy SZÉP-kártya pénzekkel felpumpált alapítványhoz került a We Love Budapest és a We Love Balaton

A kormány által SZÉP-kártya pénzekkel kitömött Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány lett az új tulajdonosa a We Love Budapest és a We Love Balaton nevű oldalakat üzemeltető médiavállalatnak. A céget megszerző alapítvány egyik kurátora a Media1 értesülése szerint az a Könnyid László, aki korábban Orbán Ráhellel, a miniszterelnök lányával együtt munkálkodott a magyar országmárkán, de kurátor Vitézy Dávid közlekedési szakértő, a BKK volt vezérigazgatója is, akinek féltestvére anyai ágon Orbán Viktor kormányfő unokatestvére.

Behaviour magazin

Tulajdonost vált a BEHAVIOUR magazin

Sziebig Andrea, a lapot eddig megjelentető IT-Business Publishing Kft. ügyvezetője a Media1-nek elmondta, hogy a tulajdonosváltás ellenére a lapot a megszokott szerkesztői csapat készíti majd. A vevő egy meg nem nevezett pénzügyi befektető.

Dancsó Péter

Eladta a Central Médiacsoport a Dancsó Pétert is menedzselő online videós cégben lévő tulajdonrészét

A Dancsó Péter mellett Pamkutya, Istenes Bence, Sebestyén Balázs és több más híresség videós csatornáját is menedzselő Special Effects Media nevű online videós cégben lévő 33 százaléknyi üzletrészének eladása ellenére is 1 milliárd forinttal csökkent a Varga Zoltán tulajdonában lévő, számos jelentős médiaterméket megjelentető Central Médiacsoport 2019-es árbevétele tavaly, nagyot nőtt viszont a profit.

Köves Slomó rabbi

Köves Slomóék is érdeklődtek a Hatoscsatorna megvásárlása iránt, de az eddigi tulajdonos az ATV-vel és több más szereplővel is tárgyalt

Paor Lilla, a Hatoscsatorna tulajdonosa és főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, balról, jobbról és középről is vannak érdeklődőik, és ezek száma az elmúlt napokban tovább nőtt. Szavai szerint a leendő tulajdonos kilétéről egy hónapon belül döntenek, de más forrásból úgy hallottuk, hogy a kormánnyal jó kapcsolatokat ápoló Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség rabbijának környezetében úgy gondolják, övék lesz a csatorna.

Tatár György (HotelPremio) és Szigetvári József (Szállás.hu)

Eladta egyik márkáját a Szállás.hu

A Szallodak.hu-t üzemeltető HotelPremio Kft. megvásárolta a Konferenciahotelek.hu-t a Szallas.hu-tól, mely ezzel kivonul az üzleti szállások piacáról.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

A TV2 Csoport ajánlatot tett a szlovén Planet TV felvásárlására

Heteken belül eldőlhet, multinacionális magyar vállalat lesz-e a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Média Csoportból, vagy a másik ajánlattevő jut-e hozzá a tőkepótlásra szoruló, de országos elérésű szlovén Planet TV-hez. Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója egyébként évekkel korábban igazgató volt a megvásárolni kívánt vállalatnál.