plakát

Sziget-fesztivál

A Sziget fesztiválozói a Coca-Cola #loveislove kampányáról és a homoszexualitásról

Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.

A Coca-Cola Love is Love kampánya a metróban. Fotó: Ladányi András, Media1

A Coca-Cola szivárványosra cseréli a vita tárgyává vált plakátokat

Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.

Habony Árpád óriásplakáton

Habony Árpád közszereplő

Ezt a Kúria mondta ki a miniszterelnök nem hivatalos tanácsadójáról és médiahátországának egyik kulcsfigurájáról, aki nem nyugodott bele a Fővárosi Ítélőtábla ezzel hasonló korábbi jogerős ítéletébe.

HVG címlap a Mahir hirdetőoszlopain néhány héttel ezelőtt. Hamarosan lehet, hogy már nem lehet ilyen, pedig 40 éven át hirdettek így. Fotó: Ladányi András / Media1

Eltüntetnék a HVG címlapjait az utcákról

Nem hirdetheti magát többé a HVG Hetilap a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter hirdetőoszlopain, pedig 40 éven át így reklámozta a kiadó az aktuális címlapjait.