fbpx
Az Origo hirdetése Budapesten

Újabb pert nyert a Jobbik az Origo ellen

A Jobbik közleményében a kormányzó párt legszánalmasabb propagandafirkászának nevezi az álhírt író, karrierjét egykoron a Fidelitasban kezdő origós munkatársat.

„A szokásosnál is hevesebb wellness-disznóvágáson lehetett Bordács Bálint, a Fidesz talán legszánalmasabb propagandafirkásza, amikor az Origón arról kezdett el fantáziálni január végén, hogy a Jobbik ifjúsági tagozata le akarja váltani a párt kommunikációs igazgatóját”

– ezzel a mondattal kezdődik az ellenzéki párt a Media1-hez kedden eljuttatott közleménye, amelyben bejelenti, hogy az Origo újabb pert vesztett egy, a párttal kapcsolatos cikke kapcsán.

A Jobbik közleményében ezután sajnálatosnak nevezi, hogy

„(…) a jobboldali néppárt által indított perben sem tudhattuk meg, honnan szedte ezt a képtelenséget a kormánypárti hazugsággyáros, mert az Origo még csak meg sem kísérelte bizonyítani ezt az állítást.”

Az ügy végkimenetelét a Jobbik „szokásosnak” nevezi. Mint írják:

„Orbán Viktor egyik kedvenc fake news-üzeme újra helyreigazítást kell közzétegyen, emellett meg kell fizetnie a perköltséget is a Jobbik számára.”

Az Origo, mely évek óta a legtöbb sajtópert elvesztő médiumnak számít a Fővárosi Törvényszék statisztikái szerint, idén is folyamatosan sajtópereket veszít ezekről, több alkalommal végrehajtó kirendelésére is szükség volt – ide kattintva olvashatják el írásainkat.

További hírek a Media1-en

Borító: Az Origo hirdetése Budapesten. Fotó: Ladányi András / Media1
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */