fbpx
Madárlátta

Madárlátta: Az Origo szerkesztőségében

Ladányi András illusztrátor barátunkat vizuálisan is megihlette, hogy kevesebb mint huszonnégy óra leforgatása alatt 2 írásban is a Media1-ről közölt lejárató, valótlan tartalmú írásokat a Fidesz-közeli tartalomgyár, az Origo, majd a valótlanságokat tartalmazó írások egészen véletlenül perceken belül megjelentek a megyei lapok és a Magyar Hírlap online kiadásában is.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A tavalyi évben a bírósági adatok szerint legtöbb sajtópert elvesztő Origo hosszú időn át még csak említést sem tett a Media1 létéről. Ez – ismerve az Origo igazmondási arányát – tulajdonképpen jó hírnek számított: azt jelentette, hogy legalább egy ideig nem állítottak valótlant rólunk.

Majd egyszer csak mintha valami becsípődött volna a Fidesz-közelbe került lap vezetésének: hirtelen olyan gyakran kezdtek el rólunk írni, mintha Gábor László, a főszerkesztő újabban prémiumot kapna a Media1 említésszáma alapján a jelentős közpénzből üzemelő, kék állami hirdetésekkel felpumpált Mediaworks/KESMA-hoz tartozó New Wave Media Group Kft.-től. Az Origo kiadója ellen megindult jogi eljárás sem zavarja őket: tegnap is 2 újabb írást publikáltak, amibe sikerült egész véletlenül megint belekevernie a névtelen szerzőnek a Media1-et, persze ismételten valótlanságokat közölve – köztük olyanokat, amelyeket már egyértelműen és határozottan cáfoltunk többek között helyreigazítási kérelemben is, amiről persze hallgatnak.

Figyelem! Alábbi képünk az Origo szerkesztőségéről és a ránk irányuló kiemelt figyelmükről elvben csupán a képzelet szüleménye, de a valósággal való esetleges jelentős egyezéseket kizárni sajnos nem tudjuk.

Képzeletbeli fotó az Origo szerkesztőségéről
Képzeletbeli fotó az Origo szerkesztőségéről

Az alábbi képet is olvasóink figyelmébe ajánljuk. Ezt már nem illusztrátor barátunk készítette.

Szóljon hozzá!